A múlt évben 116 millió eurós bevételt ért el az RTL Magyarország az anyavállalat, az RTL Group éves jelentése szerint, ez 2020-hoz képest 10,5 százalékos bővülést jelent. A beszámoló szerint az RTL Most streamingszolgáltatás regisztrált felhasználóinak száma majdnem 18 százalékkal nőtt tavaly. Az RTL Group 6,6 milliárd eurós bevétellel zárta 2021-et, ez éves összevetésben 10,3 százalékos bővülésnek felelt meg.
Az éves jelentés szerint az RTL Magyarország 13 millió eurós EBITA eredményt ért el, ami jelentős javulás a 2020-as 8 millió eurós értékhez képest. Az RTL Magyarország (RTL Hungary) a tulajdonos RTL Group által használt gyűjtőnév, nem pedig jogi entitás. Az elnevezés alatt minden, az RTL Group Magyarországon jelen lévő üzleti érdekeltségét – beleértve az M-RTL Zrt.-t is – értik. Az RTL Group beszámolójában iparági forrásokra és saját becslésükre hivatkozva arról írnak, hogy a televíziós hirdetési piac Magyarországon 18 százalékkal bővült a múlt évben.
Az RTL Group beszámolójában megemlítették azt is, hogy az RTL Most streamingszolgáltatás regisztrált felhasználóinak száma 17,9 százalékkal bővült a múlt évben.
Az RTL Group tavaly 6,6 milliárd eurós bevételt ért el, ez 10,3 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. A cég forgalmából a televíziós hirdetési bevételek 46,1 százalékkal részesedtek, a tartalom aránya 19,4 százalék volt, míg a harmadik legnagyobb szegmens a digitális volt, 16,3 százalékkal.
A vállalat 1,15 milliárd eurós EBITA eredmény mellett rekordnak számító, 1,45 milliárd eurós csoportszintű nyereségről számolt be, ami éves összevetésben 132,6 százalékos növekedést jelentett.
Az RTL Group éves jelentése itt érhető el.