- Hirdetés -

Mire figyeljünk egy kampány kreatív anyagainak elkészítésekor? – A Teads Studio válaszol (x)

|

Egy online reklámkampány hatékonyságának kétharmada a kreatív anyag(ok)on múlik – vallja a Teads Studio, ami a többek között Magyarországon is futó, Teads által kiszolgált megjelenésekhez készít látványos kreatívokat, sok esetben egyszerű képekből vagy videókból. Amellett, hogy a Studio megtervezi ezeket az anyagokat odafigyelnek arra is, hogy mindez a kampánycélokra és KPI-okra optimalizáltan történjen. A következő sorokban bemutatjuk, hogyan is zajlik ez pontosan a gyakorlatban és hogyan képesek egy-egy kampány eredményei alátámasztani a Studio hatékonyságát. (x)

A Teads Studio a cég saját kreatív csapata, több mint százharminc alkalmazottal világszerte -köztük designer-ek, kreatív fejlesztők, stratégák – akik egy közös célért dolgoznak: az ügyfelektől kapott nyersanyagokból a leglátványosabb és legmegfelelőbb (platformra optimalizált) kreatívokat készítsék el, melyek képesek kiszolgálni bármilyen Teads kampányt.


A Teads-en futtatott hirdetések különlegessége, hogy nagyrészt okostelefonok képernyőin jelennek meg (jelenleg a Teads inventory-jának 90%-át a mobil megtekintések teszik ki), illetve, hogy minden hirdetés alapértelmezetten hang nélkül indul el (köszönhetően annak a “trendnek”, hogy ma már a felhasználók többsége így fogadja be a reklámtartalmakat). A Teads hirdetéskiszolgáló rendszere minden kreatívot az írott szerkesztőségi tartalmon belül jeleníti meg, ahol a felhasználók egy adott cikk olvasása közben lényegesen lassabban görgetnek, amely kiváló alapot biztosít nem csak a Teads, hanem minden márka számára, hogy hirdetéseikre a legértékesebb emberi figyelem irányuljon.

A Teads Studio viewable display és videós hirdetésekkel foglalkozik, a standard megoldásoktól kezdve a speciális “custom” formátumokig. Egy kreatív elkészítésénél vagy ajánlásánál az első legfontosabb kérdés, amelyet feltesznek egy hirdetőnek, hogy mit szeretne a kampányával elérni. Minden kreatívtípushoz tartoznak elengedhetetlen elemek. Ezek közül a legfontosabbak a branding elemek (pl. logó, szlogen, arculati színek stb.), amelyek segítségével minden felhasználó egyszerűen felismeri a márkát. A performance alapú kampányok esetén már az ún. Call To Action (CTA) gomb is elengedhetetlen eleme a kreatívoknak.

A Studio hitvallása szerint minél kreatívabb a rendelkezésre álló nyersanyag, annál nagyobb a lehetősége a csapatnak, hogy varázsütésre még látványosabb anyagokat készítsen. Úgy gondolják, hogy egy kreatívhoz nincs tökéletes recept, mivel mindegyik márka különleges a maga nemében és különböző módon kommunikálja üzeneteit a felhasználóknak. Ezt erősítve, a Teads Studio már számos alkalommal lepte meg proaktívan magyarországi ügyfeleit olyan kreatív megoldásokkal, amelyeket dinamikus elemekkel, 3D-s effektekkel vagy animációkkal egészítettek ki, holott az eredeti nyersanyag legtöbbször csak egy statikus kép vagy TVC videó volt. Véleményük szerint ez adja a szükséges pluszt egy kreatívhoz, hiszen az emberi agy a mozgást sokkal gyorsabban dolgozza fel és fogadja be, mint a statikus elemeket.

A Teads Studio minden kreatív formátumhoz egy meghatározott specifikáció alapján kéri a nyersanyagokat, melyeket természetesen sosem szednek darabjaikra, nem formálják át, vagy módosítanak rajta. A kapott kreatív elemek optimalizációja mindig az aktuális kam-pány KPI-oknak megfelelően történik, legyen az Engagement, In-view-time, Completion ra-te, Click stb. Ráadásul ehhez az ügyfeleknek semmilyen direkt kontaktot nem kell létesíteniük a Studioval, a Teads lokális ügyfélkapcsolati csapata már a kész anyagokat küldi ellenőrzésre.

Sőt, 2020 óta online is elérhető a Teads Studio különleges szolgáltatása, a L’Atelier, melynek keretein belül egy Zoom-meeting során a Studio, az ügynökség, az ügyfél és az ügyfél kreatív csapata összeül egy egész napos ötletelésre, melynek eredményeképp megszületnek a végleges kreatívok.

A Teads Studio a legjobb és legminőségibb kreatívokat készíti minden kampányhoz, ezt a leginkább a kampányok során elért eredmények igazolják. A Suzuki 2021 decemberében Magyarországon futott S-Cross Launch kampányához a Studio csapata készített egyedi display és videó kreatívokat. A számok önmagukért beszélnek: a 30 másodperces videós kreatív megtekintései aránya átlagosan 88%-on teljesült, míg a teljes videót az elért felhasználók 78%-a nézte végig, míg a display hirdetések átlagosan 10 másodpercig voltak képernyőn. A videó és display hirdetések egyaránt 90%-os viewability-t értek el, ami 20%-kal magasabb a Teads benchmark méréseinél (70%). A kampányról részletesen az első magyar Teads Case Study-ban is beszámolunk, ami itt elérhető.

A Teads Studio használata minden olyan ügyfél számára elérhető a magyar piacon, aki a Teads hirdetési megoldásait választja a kampányaihoz. A Studio csapat gyorsan és hatékonyan dolgozik, az esetek többségében már aznap elkészítik és küldik az ügyfél kérése alapján elkészített kreatívokat. A Studio mindenki számára azt javasolja, hogy gondolkozzunk digitálisan és mobil-felhasználó fejjel. Videós kreatívok esetén használjunk több, különböző hosszúságú vágatot és figyeljünk arra, hogy az üzenet hang nélkül is átmenjen a felhasználóknak – pl. felirat segítségével. Használjuk az elérhető branding és egyéb kreatív elemeket. Amennyiben ezek megvannak, a kampányhoz a legjobb kreatívok születnek meg. (x)

Teads Hungary kapcsolat
Kolba Gergely és Magyar Tamás
sales-hu@teads.com

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...