- Hirdetés -

Az üzletnek is jót tesz a munkahelyi sokszínűség

|

A Publicis Groupe Hungary évek óta hirdeti és képviseli az elfogadás és a diverzitás erejét. Az ország vezető kreatív műhelye pro bono közreműködött a Háttér Társaság és a Szivárványcsaládokért Alapítvány A család az család és a #ugyanaz kampányain, állandó együttműködő partnere a Nyitottak vagyunk szervezetnek, most pedig – a hazai ügynökségek közül egyedüliként - saját kamionnal vett részt az idei Pride felvonuláson.

Tovább növeli a diverzitás iránti elkötelezettségét a hat ismert ügynökségi márkát (Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Zenith) tömörítő Publicis Groupe Hungary, és vállalati történetében először saját kamionnal vett részt az idei Pride felvonuláson.

Míg tavaly a Pride hónapjában az elfogadás jegyében indított toborzási kampányt a vállalat, az idei Pride együttműködés és a helyszíni jelenlét során olyan, a munkavállalókkal közös értékek kerülnek fókuszba, mint az őszinteség, büszkeség, becsületesség, szeretet, egység, törődés, befogadás, bátorság és biztonság. Az akcióval azt üzeni a társadalomnak a cég, hogy az itt dolgozók teljes biztonságban, szabadon lehetnek önmaguk - kortól, nemtől, vallási beállítottságtól és szexuális orientációtól függetlenül .

“Nálunk a céges DNS része a diverzitás és az elfogadás, mostanra több mint 300 kollégánk van összesen öt kontinens 34 országából. Rengeteget tanulunk egymástól, ezáltal egyre jobban szélesedik a látásmódunk, a közös értékeinknek, az új tapasztalatoknak és a változatos kultúráknak köszönhetően pedig újabb nyelv- és szakterületeket tudunk üzletileg is bevonzani.” – mondta el Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.

Pride-on innen és túl

A sokszínűség és az elfogadás, mint szellemiség a toborzáson keresztül az együttműködéseken át a támogatásokig folyamatosan végigkíséri a cégcsoport működését. A társadalmi egyenlőség és igazságosság előremozdítása és a diverzitás elfogadása kapcsán olyan projektekben vettek részt a Pride mellett, mint a rengeteg díjjal elismert és erős nemzetközi visszhangot kiváltó „A család az család”, illetve az azt követő #ugyanaz kampány, ahol ügynökségi partnereként pro bono működtek együtt a Háttér Társasággal és a Szivárványcsaládokért Alapítvánnyal. Állandó együttműködői partnerei a Nyitottak vagyunk nonprofit szervezetnek, akikkel közösen idén nőnapkor mutatták be a nemek közti egyenlőséget előtérbe helyező „Egy szál virág nem elég” kampányt. A Publicis Groupe Hungary Irányi utcai irodája adott otthont több Open Backstage kerekasztalbeszélgetésnek, Sásdi Helga, a cég CEO-ja pedig a Nyitottak vagyunk Tanácsadó testületének a tagja.

 

A Publicis Groupe Hungary a világ harmadik legnagyobb kommunikációs cégcsoportjának, a Publicis Groupe-nak a tagja, a „Viva La Difference” szellemiség a cég DNS-ének része. A Publicis nemzetközi szinten is sok szálon kötődik a sokszínűséghez:

Létrehozta Égalité nevű (mára több mint 1500 aktív tagot számláló) nemzetközi hálózatot az LMBT közösség ügyeit fontosnak tartó publicises munkavállalók számára,

Összesen 550.000 dollár adományt gyűjtött össze LMBT szervezeteknek,

Rendszeresen kutatja a munkaerőpiac sokszínűségét

2019-ben a European Diversity Award toplistás szereplői közé került.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...