- Hirdetés -

Megújította vállalati márkaarculatát a Henkel

|

A Henkel a MetaDesign-nal, a Publicis Groupe németországi márkatanácsadójával együtt stratégiailag továbbfejlesztette és újratervezte globális vállalati márka-identitását. Így a Henkel megerősíti vállalati márkájának stratégiai pozícióját, mint úttörő vállalat, aki felelősséget vállal a jövő nemzedékei számára, amit egy új és dinamikus arculat fejez ki. A világos márkaarchitektúra és a rugalmas kialakítás modern és következetes márkaélményt teremt.

„A Henkel márka segít kifejezni, hogy kik vagyunk, mit képviselünk és, mit teszünk különböző célközönségeink számára szerte a világon. Ezért fontos egy erős vállalati márka, mely nemzetközileg elismert értékekkel bír - nemcsak számunkra, hanem valamennyi érdekelt fél számára. Egységet teremt, irányt mutat, lehetővé teszi a megkülönböztetést és érzelmeket közvetít" – mondja Rabea Laakmann, a Henkel vállalati márkaépítési és kommunikációs stratégiájának vezetője.

A Henkel vállalat több mint 145 éves múltra tekinthet vissza erős márkákkal és az innováció, a fenntarthatóság valamint a felelősségvállalás nagy hagyományaival. A „Pioneers at heart for the good of generations“ vállalati cél irányítja a vállalat átalakulását, és ez áll az új márkapozícionálás középpontjában is. A Henkel élen jár az emberek életének mindennapi újragondolásában és javításában. Ma és a következő nemzedék számára.

Világos keret, amely szabadságot teremt

A Henkel új márkaidentitását az év eleje óta vezetik be világszerte. Az integrált márkaarchitektúra világos és kötelező érvényű keretet hoz létre a Henkel vállalati márka, a két jövőbeli üzletág az Adhesive Technologies és a Consumer Brands, valamint termékmárkáik, illetve a Henkel minden funkcionális területe és kezdeményezése között.

A Henkel új dizájnja az egységet, a sokszínűséget és a dinamizmust egyszerűséggel és letisztultsággal ötvözi. Rugalmasan illeszthető bármilyen alkalmazáshoz a digitálistól a nyomdai anyagokon át a rendezvényekig, hogy megfeleljen a különböző szervezeti egységek és célcsoportok igényeinek. Az új arculat anélkül modernizálja a márkát, hogy feladná azt, ami felismerhetővé teszi: az ikonikus Henkel logó, amely több mint 100 éve képviseli termékei és megoldásai minőségét, valamint a piros és fehér alapszínek, mely a dizájn alapját képezik. Ugyanakkor az új színkombinációk változatosságot és dinamizmust hoznak. Az érzelmes és progresszív vizuális nyelv, valamint az egyedi és variálható (Henkel GT Flexa) betűtípus élénkké és kifejezővé teszi a márka imázsát.

Életre kelti a márkát

A Henkel új vállalati arculatának bevezetésére széles skálájú kommunikációs kampányt dolgoztunk ki. Fontos, hogy a Henkel márkát minden belső és külső célcsoport számára kézzelfoghatóvá tegyük. Az új Henkel Brand Hub, amelyhez világszerte több mint 52 000 munkatárs és külső partnerek férhetnek hozzá, ismerteti a márka stratégiáját és kialakítását, valamint bevált gyakorlatokat, példákat és sablonokat kínál. Egyéni tanácsadás és interaktív márkatréningek egészítik ki az új arculat globális megvalósítását. Az új pozicionálás egy márkakampány részeként valósul meg az innováció, a digitalizáció és a fenntarthatóság stratégiai témái mentén.

„A Henkel márka átalakuláson megy keresztül. Erős öröksége, célja és innovációs kultúrája van. És most már erős márkaidentitása is. Az új dizájn hű a márka gyökereihez, és támogatja a vállalat átalakulását” – mondja Diana Brix, a düsseldorfi MetaDesign ügyvezető igazgatója.

„A MetaDesign stratégiai vízióval, kreatív márkatervezési kiválósággal, valamint szoros és nagyon jó együttműködéssel támogatott minket az új márkaarculat kialakításában. Együtt várjuk, hogy az ikonikus Henkel márkát a jövőbe vigyük” – mondta Rabea Laakmann a MetaDesignnal való sikeres együttműködésről.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...