A Wavemaker Üres asztalok kampánya a nemzetközi verseny Best Campaign Driven by a Low Budget kategóriájában hozta el a győztesnek járó díjat, emellett a Best Campaign led by Event or Experiential és a Best Campaign led by Cause kategóriában is Highly recommended minősítést kapott, ami az arany utáni legmagasabb elismerésnek számít. Így az ügynökség 6 shortlistből 3-at váltott díjra a rangos versenyen.
A kampány a Budapest Pride és Háttér Társaság megbízásából valósult meg Valentin-napi alkalmából, amely során az ügynökség arra hívta fel a figyelmet, hogy a szerelem felszabadult ünneplésének joga az azonos nemű párokat is megilleti a jeles napon, mégis sokan inkább otthon maradnak az esetleges atrocitásoktól tartva. A kampányhoz csatlakozó vendéglátóhelyeken február 14-én egy-egy megterített üres asztal, azon elhelyezett demonstráció és szivárványszínű gyertya hívta fel a figyelmet az asztal mellől hiányzó szerelmespárokra.
„Nagyon büszke vagyok arra, hogy kiálltunk egy ilyen fontos ügy mellett és hogy a kampányunk üzenetével és kreatív megvalósításával széles közönség figyelmét hívta fel a problémára. Hatalmas öröm, hogy ez a kampány nemcsak itthon bizonyított, hanem a nemzetközi porondon is helyt állt, hiszen több kategóriában is elnyerte a szakma elismerését” – mondta Gulyás János, a Wavemaker Hungary ügyvezető igazgatója.
A kezdeményezéshez számos budapesti vendéglátóhely csatlakozott, a nagyobb nyilvánosság elérése érdekében hazai hírességek és influencerek is mellé álltak. A közösségi médiában pedig a kampány hashtageit használva bárki felhívhatta környezete figyelmét az akcióra.
Ezt a szemléletformáló kampányt díjazta most a szakmai zsűri. A hazai sikerek pedig nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy nemzetközi fronton a Wavemaker hozhatta el az Év ügynökséghálózata címet is.
A kampány case study videója itt tekinthető meg.