A hazai drogériák közül a dm Magyarország vezette be elsőként az élő közvetítéssel egybekötött vásárlási élmény lehetőségét. Ebben az innovációban pedig a Star Network Influencer Ügynökség vált a partnerévé.
A dm mostantól új csatornával bővíti portfólióját, mely révén vásárlóit a tőle megszokott minőségi és hiteles tartalmakkal képes segíteni a mindennapi szépségápolás, táplálkozás és életmód területein. A korábbi évek személyes, üzletekben megtartott vásárlói promóciók, tanácsadások elvét ültetik át az okostelefonokra. A dmLIVE Shopping egyszerre nyújt inspirációt, tanácsadást, azonnali vásárlást és exkluzív kedvezményeket, méghozzá egy interaktív élmény keretén belül. Az élő adások eltérő tematikával, márkanagykövetekkel és influencerekkel kínálják a lehető legszínesebb tartalmat.
„A korábbi években rendszeresen tartottunk az üzleteinkben vásárlói promóciókat, illetve tanácsadást is, a dmLIVE Shopping segítségével ezt az elvet átültetjük az okostelefonokra, így még nagyobb közönséget érhetünk el, valamint egy új szolgáltatással bővítjük a többcsatornás értékesítést” – mondta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A dmLIVE Shopping tehát egy élő videós tartalom a drogéria saját applikációjában. A hetente jelentkező műsor mindig egy, a dm-ben kapható termék, termékcsoport vagy márka köré épül, Takács Nóra vezetésével. Az adás alatt a nézők – egy chat funkció segítségével - cseveghetnek egymással, de a meghívott szakértőktől, influencerektől is tudnak kérdezni.
A dm Magyarország kizárólagos influencer ügynökségi partnereként a Star Network számtalan projektben segítette már a vállalatot. A termékeny és évek óta sikeres munkakapcsolat következő állomása idén ősszel debütált: szoros együttműködés az applikációs élő streamek megvalósítása során.
A Star Network csapata nem csupán a műsorvezető és az influencer-vendégek delegálásával működik közre a dmLIVE Shopping adásaihoz, hozzájuk tartozik a teljes projektmenedzsment.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ekkora részt vállalhatunk egy olyan digitális szolgáltatás létrejöttében, ami mind technikailag, mind influencer marketing szempontból újdonság a hazai piacon” – mondta Balogh Tamás, a Star Network influencer marketing tanácsadója, aki azt is hozzátette, ez a formátum számukra is újdonság volt, így nagy kihívást jelentett. Az első adást hónapok koncentrált munkája előzte meg, hogy minden szempontból összeálljon, és konstans jó minőségben tudjon hétről-hétre megvalósulni az élő stream.