Idén tavasztól a Twincom PR Consultancy-val dolgozik a cseh hátterű Tesla okosotthon márka, amely közvetlen felkérés útján választotta az ügynökséget. Mostantól ők végzik a Csehországban már piacvezető brand hazai kommunikációs aktivitásait.
Az okosotthon készülékek előretörése megállíthatatlan, a trendek erősödésével egyre több okosotthon márka kínálja termékeit a magyar piacon is. Régi-új szereplőként lépett be a hazai piacra a nagymúltú cseh Tesla márka, amely tapasztalt kommunikációs partnert keresett magyarországi ismertségének növeléséhez. Ezt a megbízást kapta közvetlen felkérés útján a számos technológiai ügyféllel és tapasztalattal bíró Twincom PR Consultancy.
A Tesla okosotthon márka megnyerése fontos mérföldkő az ügynökség számára, mivel lehetővé teszi, hogy tovább mélyítsék kapcsolatrendszerüket és integrálják tapasztataikat az egyik legdinamikusabban fejlődő iparágban. A Twincom segítséget nyújt a Teslának többek között hazai sajtómegjelenések, tesztelések, social media management, influencer kampányok, FB ads management, copywriting, retail support és szakfordítások mentén is.
“Az egykori cseh Tesla korábban rádiókat és televíziókat gyártott - ezekhez a hagyományokhoz immár innovatív módon kapcsolódik a Tesla okosotthon eszközöket kínáló vállalatunk. Ez a hasonlóan innovatív attitűd, lendület, valamint a széleskörű piaci tapasztalat szólt amellett, hogy a Twincom PR-t választottuk partnerünknek.” - mondta Viktor Hajíček, a Tesla ügyvezetője.
A Tesla termékpalettáján találhatók többek között okos légtisztítók, okos kültéri és beltéri kamerák, háziállatoknak szánt okos eszközök, okos érzékelők. A termékeket itthon a legnagyobb műszaki áruházak is forgalmazzák. A Tesla nagykereskedelmi partnere a Cellect Hungary Kft. amely ugyancsak több éve ügyfele a Twincomnak. Ez a piaci rálátás még komplexebb B2B és B2C kampányok kivitelezését teszi lehetővé.