Az ázsiai PR Awards2023 döntőjébe került az Uniomedia szingapúri testvércégének, a Rothman Asia-nak tőzsdei kommunikációs kampánya. A Pegasus Asia az első SPAC (a tőzsdei befektetőktől akvizíciós célokra tőkét gyűjtő) részvénykibocsátás volt a szingapúri tőzsdén a Tikehau Capital befektetőcég szervezésében, amely a világ leggazdagabb embereinek listáját jelenleg vezető Bernard Arnault érdekeltsége.
Az Uniomedia alapítói által létrehozott Rothman&Roman csoport szingapúri ügynöksége, a Rothman Asia döntőbe jutott az idei ázsiai PR Awards-on a szingapúri tőzsde első SPAC (special purpose aquisition company) részvénykibocsotásának kommunikációs kampányával. A Pegasus Asia tavalyi speciális tőzsdei részvénykibocsátásának teljes körű kommunikációs kampányáért a Rothman Asia felelt. A magyar alapítók által vezetett szingapúri ügynökség 2021 végén nyerte el a tőzsdei bevezetés kommunikációs támogatására szóló megbízást. A projekt szervezője a Tikehau Capital befektetőcég, amely a luxusmárkákat, többek között a Luis Vuttont is tulajdonló francia LVMH csoport alapítójához köthető. Bernard Arnoult jelenleg a világ leggazdagabb embere, tavaly vette át az első helyet Elon Musktól az amerikai Forbes ranglistáján.
„A 2022 január 21-én megtörtént tőzsdei bevezetés teljes körű kommunikációs kampánya 2021 végén indult, egy több szempobntból is különleges helyzetben. Ez volt az első úgynevezett SPAC részvénykibocsájtás a szingapúri tőzsdén, párhuzamosan a szingapúri állami vagyonkezelő hasonló célú projektjével. Így egy egészen speciális versenyszituáció alakult ki a kommunikációs kampány lebonyolítása idején. Komoly kihívásnak kellett megfelelnünk, hiszen egy ilyen kibocsátás üzleti sikere jelentős részben a kommunikáció eredményességén múlik. A kampányunk végül másfélszer annyi megjelenést hozott a Pegasus Asiának, mint amennyit a versenytársak elértek. A PR Awardos döntőjébe jutni óriási elismerés a számunkra. Az európai versenyeken eredményesek vagyunk évek óta, tavaly a European Excellence Awards-on Európa legeredményesebb öt ügynöksége között szerepeltünk - Ázsiában ugyanakkor ez volt az első nevezésünk PR versenyen” – mondta Balatoni Zsófia, az Uniomedia és a Rothman Asia társalapítója, a csoport stratégiai vezetője.
A kampány a Best Investor Relations Campaign kategóriában jutott a döntőbe a PR Awards2023 versenyen, amely a délkelet-ázsiai és óceániai térség legsikeresebb kampányait díjazza a MARKETING-INTERACTIVE regionális szakmai kiadvány szervezésében.