A Morpho segítségével bővül a GE csapata

A GE Gas Power veresegyházi gyára a Morpho-t választotta kommunikációs partnernek munkáltatói márkaépítéshez és fizikai toborzókampányához. A kampány célja, hogy a vállalat megtalálja új kollégáit veresegyházi gyárába, valamint, hogy eljuttassa a legfontosabb üzeneteit a jelenlegi és jövőbeni munkatársaihoz. A 2023 áprilisban kezdődő, 8 hónapos időszakra szóló, projektalapú megbízást a Morpho meghívásos tenderen nyerte el egy különleges, mozi világát megidéző koncepcióval.

„Megtiszteltetés, hogy a GE Gas Power a Morphót választotta. A kampányt egy perszóna-kutatás előzte meg, így a koncepciót valós insightokra alapoztuk. A megvalósításnál pedig olyan összehangolt, integrált aktivitásban, a tartalmak és eszközök ökoszisztémájában gondolkodtunk, ami a lehető legjobban támogatja a célokat. A Felvétel indul! toborzókampányban a külső digitális és közösségimédia-elemeket belső kommunikációs aktivitásokkal egészítjük ki” – mondta Pletrich-Karnevál Adrienn, a Morpho technológiai kommunikációs üzletágának vezetője.

„A tehetséges és elkötelezett szakemberek toborzása és megtartása minden iparágban kihívást jelentő feladat, és bármilyen kampányt tervezünk, alapszabály, hogy másképp kell csinálni, mint korábban. A kiválasztásnál a kreatív ötlet mellett fontos szempont volt a pontos időzítések vállalása, valamint a gyors, proaktív és transzparens kommunikáció” – mondta dr. Puskás Krisztina, a GE Gas Power munkaügyi kapcsolatok és HR operációs vezetője. „A Morpho pályázati anyaga meggyőzött minket arról, hogy az ügynökség szakmai tudása és kreatív gondolkodása támogatja a céljainkat” – tette hozzá Szombath Szilvia, a GE Gas Power HR vezetője.

A veresegyházi gyár a Gas Power üzletág egyik legnagyobb üzeme, ahol nagy teljesítményű gázturbina-alkatrészeket gyártanak és javítanak, valamint kis- és közepes erőműveket szerelnek össze. Az üzem 2001 tavaszán szállította le az első termékeket, amivel megalapozta a GE turbinaalkatrész-gyártását a közép-európai régióban, és az elmúlt 20 évben a vállalat stratégiai jelentőségű gyárává fejlődött.