A jövő év elejétől hirdetések is láthatók lesznek az Amazon Prime Video szolgáltatásban, igaz egyelőre csak néhány piacon vezetik be az újítást. A cég a lépést azzal indokolta, hogy ezzel megteremtik az alapot ahhoz, hogy növelhessék a tartalomba történő befektetéseket.
A hirdetések az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban és Kanadában jelennek meg a Prime Video szolgáltatásban már a jövő év elején, később pedig Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Mexikóban és Ausztráliában is érkeznek majd a reklámok.
Az Amazon a lépést bejelentő blogbejegyzésben azt is hangsúlyozta, hogy céljuk, hogy lényegesen kevesebb reklámot tartalmazzon a megoldásuk, mint a lineáris televíziózás és más streaming TV-szolgáltatások.
Az Egyesült Államokban az Amazon Prime Video előfizetők havonta plusz 2,99 dollárért érhetik majd el a reklámmentes verziót. Azt egyelőre nem közölték, hogy a többi piacon mennyibe kerül majd ez a lehetőség.A vállalat közölte, hogy a Prime tagokat néhány héttel a reklámok Prime Video szolgáltatásba való bevezetése előtt e-mailben tájékoztatják arról, hogyan iratkozhatnak fel a reklámmentes opcióra, ha szeretnének.