- Hirdetés -

Kalandos kampányban a Bookline

|

A Bookline az elmúlt években arra törekedett, hogy a XXI. század olvasási élményét mutassa be a közönség számára. Az idei év végi kampányában a márka azt kívánja megmutatni, hogy az olvasás az egyik legjobb módja annak, hogy kiszakadjuk a hétköznapok fogságából és gondolatban vagy akár térben is útra keljünk. A Bold ügynökséggel közösen megálmodott kampány kreatív koncepcióját, az üzenetet, valamint a kommunikáció többi elemét is ez az utazással kapcsolatos analógia határozza meg.

A novemberben és decemberben zajló kampányával a Bookline erősíteni kívánja azt az asszociációt, miszerint a márkanév nem csupán a könyvekkel jelent egyet, hanem a kalandokkal is, ezzel megváltoztatva az olvasásról alkotott képet úgy, hogy a közönség egy, a korábbinál sokkal aktívabb tevékenységként tekintsen rá. Ennek szellemében született meg a Léptem olvasni – A legjobb utazás egy lapozással kezdődik kampányszlogen is.

Ezen üzenet mentén a kreatív koncepció olyan helyzeteket mutat be, ahol a könyvek egy-egy közlekedési eszközt (repülő, vonat, hajó) formáznak, így vizualizálva azt a gondolatot, mely szerint az olvasás révén számos kitalált és létező világba elutazhatunk. A kreatívok képi nyelve a mai trendeknek megfelelően letisztult és modern, amelyet dominálnak a Bookline márka alapszínei.

A kampány időtartama alatt a Bookline közösségimédia-oldalain is folyamatosan a központi üzenettel kapcsolatos tartalmak jelennek meg: az olvasáshoz köthető utazást (valódi vagy szimbolikus) bemutató bejegyzések, könyvajánlók, valamint a nyereményjátékokra felhívó posztok formájában. A Bookline saját felültei mellett a Léptem olvasni kampányban olyan influenszerek is részt vesznek, akik tartalmaikban rendszeresen foglalkoznak utazással és szívesen olvasnak. Ilyen tartalomgyártó többek között Magyarósi Csaba, Rimóczi Zsófia, illetve Lukovics Tamara is.

Mindezt tovább erősíti a médiamix is, amelyben a már megszokott elemek (outdoor, indoor, offline, online) mellett nagy hangsúlyt kaptak a különböző közlekedési járművek (hop-on hop-off városnéző busz, villamosok) és megállók felületei, valamint egy egyedi tűzfalfestés is, amelyet Budapesten az Attila u. 12. szám alatt helyezett el a Bookline.

„Igyekeztünk olyan elemeket is beépíteni a kampányba, amelyek nemcsak a rendszeresen olvasókat szólítják meg, hanem azokat is, akik ritkábban vesznek a kezükbe könyvet. Utazni mindenki szeret, ezért is próbáltuk az olvasást így újrakeretezni, és egy izgalmas kalandként közelíteni hozzá. Továbbá, hogy ne csak szimbolikus utazásról legyen szó, a kampányt megtámogattuk egy olyan nyereményjátékkal is, amelyben december 15-ig minden héten kisorsolunk 1 db 100 000 forint értékű Wizz Air utalványt a vásárlóink között. Ráadásul mivel szerettük volna mindenki számára elérhetővé tenni a nyereményjátékot, így a részvételhez már 1 db bármilyen könyv megvásárlása is elegendő (a gyerekkönyvek és az antikvár kínálatunkat is beleértve). A fiatal korosztálynak pedig egy platformjáték lefejlesztésével készültünk, amelyben egy repülő könyvvel manőverezve kell kikerülni nagy könyvgerinceket” – nyilatkozta Mészáros Brigitta, a Bookline márkamenedzsere.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...