- Hirdetés -

Ez a közös A mi kis falunkban, a Cápák közöttben és a Tényekben

|

Mindhárom említett műsor a heti műsoros nézettségi toplista élén végzett, csak éppen más-más célcsoportnál. A 18-49 és a 18-59 éveseknél főműsoridőben vezet az RTL, minden egyéb bontásban pedig a TV2 a piacvezető. A teljes portfóliók terén a TV2 Csoport az éllovas.

Múlt héten egész hasonlóan alakult az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny, mint egy héttel korábban. Azaz a 18-49 és 18-59 éveseknél továbbra is vezet az RTL, a többi célcsoportnál viszont a TV2 áll az élen. A főműsoridő terén egyébként a hétköznapok egész szoros eredményt hoztak – hétfőtől péntekig a TV2 magasabb átlagos share-t ért el – a hétvégén tudott az RTL komolyabb előnyt elérni, még a nekik nem annyira fekvő teljes lakosságnál is.

A komplett csatornaportfólióknál minden téren őrzi a vezető helyét a TV2 Csoport. Igaz, az RTL Magyarország közelebb került hozzájuk annál, mint amit például tavaly év végén láthattunk. Legkisebb különbség a 18-59 éveseknél és főműsoridőben volt a két csatornacsoport között (TV2 Csoport: 22,7%, RTL Magyarország: 22%). A legnagyobb differenciát pedig teljes lakosságnál, teljes napon hozták össze (TV2 Csoport: 24,7%, RTL Magyarország: 15,2%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 3. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,8 13,1 9,2
RTL 11,1 10,5 9,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 3. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,3 11,1 7,9
RTL 6,9 6,4 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,6 24,7 21,7
RTL Magyarország 17,4 15,2 16,5
AMC Networks 6,9 6,2 7,0
MTVA 6,0 9,8 5,1
Network4 4,2 5,3 3,1
Paramount Global 3,5 2,8 4,3
Warner Bros.Discovery 3,1 3,5 3,2
Antenna Entertainment Group 2,8 2,5 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,8% / 13,5% (15,2% / 12,9%)
Tények Plusz – 11,5% / 9,9% (12,2% / 10,6%)
Szerencsekerék – 11,8% / 11,6% (12% / 11,9%)
Sztárok a reptéren – 7,5% / 7,7% (7,9% / 8,2%)

RTL
Híradó – 17,7% / 14,9% (18,3% / 16,5%)
Fókusz – 13,5% / 12,3% (14,9% / 14,3%)
… a szomszéd tehene – 9,7% / 8,4% (9,6% / 9,2%)
A mi kis falunk – 10% / 8,2% (9,9% / 8,7%)

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó – Fókusz páros, a Tények – Tények Plusz duó előtt végzett. A Szerencsekerék már hozott ennél erősebb számokat is, de egyrészt még ezzel is a heti csatornaátlag felett teljesített a produkció, másrészt nyerték a sávjukat. A Sztárok a reptéren című műsorra továbbra sem kaptak rá a nézők. Mondjuk ez elmondható az RTL saját gyártású sorozatára, a …szomszéd tehenére is. A mi kis falunk ismétlésként nagyjából ugyanazt hozta mint az új sorozat premieradásai.

Hétvégére két esti saját gyártást tartogatott az RTL, amivel meg is nyerték a szombatot és a vasárnapot. A mi kis falunk új része szombaton a 18-49 éveseknél 14,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 17,3 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap a Cápák között a 18-49 és a 18-59 éveseknél egyaránt 15,2 százalékos share-t ért el.

A két nagy csatorna filmeket már csak amolyan töltelék-jelleggel ad, de lassan már az is kérdésessé válik, hogy erre alkalmasak-e. Például szombaton a TV2-n a Jurassic Park 3. a 18-49 éveseknél 4,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 4,6 százalékos közönségaránnyal futott. De az RTL szombat esti filmje (Förtelmes főnökök) sem tudott sokat profitálni a rendkívül erős felvezetőműsorból. Az előbb említett két célcsoportnál 7,8 és 8,2 százalék volt a share-je. A vasárnap esti filmeknél is nagyjából hasonló volt a helyzet.

Ami a heti műsoros toplistát illeti, ahány célcsoport, annyi éllovast láthatunk. A 18-49 éveseknél a Cápák között vonzotta a legtöbb – 233 ezer – nézőt. A 18-59 éveseknél A mi kis falunk érte el a legmagasabb – 366 ezres – nézőszámot. A teljes lakosságnál pedig a péntek esti Tények produkálta a hét legerősebb, 786 ezres nézettségét.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 366 250 17,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 348 004 15,2
HÍRADÓ RTL 334 641 21,1
TÉNYEK TV2 267 775 13,4
FÓKUSZ RTL 262 868 14,8
SZERENCSEKERÉK TV2 250 097 12,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 235 391 13,1
FÓKUSZ PLUSZ RTL 213 588 11,0
…A SZOMSZÉD TEHENE RTL 208 491 10,6
FÉRFI KÉZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 184 800 9,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 786 848 22,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 694 599 18,0
HÍRADÓ RTL 693 919 20,0
SZERENCSEKERÉK TV2 692 674 17,2
A MI KIS FALUNK RTL 673 929 15,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 644 839 14,3
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 540 281 12,9
AZ ARANYIFJÚ TV2 512 241 17,1
A HÁROM NŐVÉR TV2 473 532 18,6
FÓKUSZ RTL 471 691 12,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 233 928 15,2
A MI KIS FALUNK RTL 210 705 14,9
HÍRADÓ RTL 185 529 17,9
TÉNYEK TV2 166 245 12,5
SZERENCSEKERÉK TV2 163 990 12,2
FÓKUSZ RTL 160 473 13,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 132 436 11,1
…A SZOMSZÉD TEHENE RTL 126 147 9,6
FÉRFI KÉZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 119 828 9,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 119 259 9,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...