- Hirdetés -

Focis nyereményjátékot indít a Lidl

|

- Hirdetés -

A Lidl az UEFA EURO 2024 labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos partnere. A Lidl az együttműködés keretében hívja életre a Lidl Kids Team nyereményjátékot, melynek köszönhetően Európa-szerte több mint 1.100 gyermek kap lehetőséget arra, hogy az UEFA EURO 2024-es Európa-bajnokság mérkőzésein a játékosokat pályára kísérje.

A Lidl Magyarország április 2-án induló kampánya keretében a szülők/gondviselők lehetőséget kapnak arra, hogy a 6-10 éves korú gyermekük nemtől, származástól, fizikai és szellemi képességektől függetlenül sorsolás útján bekerülhessen a Lidl Kids Teambe. A szülőknek/gondviselőknek ehhez a Lidl Plus applikációban elérhető jelentkezési űrlapot kell kitölteniük. A nyerteseket véletlenszerűen sorsolja ki az áruházlánc, így minden jelentkező számára egyenlő esélyt biztosít.

A nyertesek nem csak azt a lehetőséget nyerik meg, hogy a játékosokat kísérjék a mérkőzésekre. A Lidl a pályázó szülő/gondviselő és gyermeke számára a németországi UEFA EURO 2024-re való utazás teljes költségét vállalja, fizeti, ami lehetővé teszi azt, hogy a nyertesek anyagi helyzetüktől függetlenül részt vegyenek a programban. A Lidl Kids Team résztvevőit a helyszínen számos szórakoztató és izgalmas élmény várja majd azt megelőzően is, hogy az UEFA EURO 2024-es Európa-bajnokság mérkőzésein több tízezer szurkoló előtt Európa legjobb labdarugóihoz csatlakoznak a pályán.

A 2024. június 14. és július 14. között Németországban megrendezésre kerülő bajnokságon Európa legjobb labdarúgó-válogatottjai mérkőznek meg az Európa-bajnoki címért. A torna 51 labdarúgó-mérkőzésén, mérkőzésenként 22 gyermek számára (csapatonként 11 fő) biztosítja a Lidl a részvételi lehetőséget, így a szülők/gondviselők és gyermekeik számára rengeteg lehetőség nyílik arra, hogy felejthetetlen élményben részesüljenek a labdarúgás egyik legnagyobb színpadán.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta: „Nagy örömünkre az UEFA-val együttműködve a Lidl Kids Team nyereményjáték révén egy olyan életre szóló élményt kínálhatunk vásárlóink részére, ami igazi kuriózum. Ráadásul a magyar gyerekek a hazai válogatott meccsein vehetnek részt és támogathatják focistáinkat azáltal, hogy a pályára kísérik őket. Piacvezető vállalatként azon dolgozunk folyamatosan, hogy minden esetben partnerként álljunk vásárlóink mellett, legyen szó akár a lehető legjobb árak biztosításáról, a széles és friss gyümölcs- és zöldségkínálatunkról, vagy éppen a világ egyik legnagyobb labdarúgó-tornáján való részvételről. Ránk minden esetben számíthatnak!"

Több mint 30 országban működik Lidl és büszkék vagyunk arra, hogy a vállalatunkon belül sokszínű kultúrával rendelkezünk. A Lidl vezetősége a 2023-ban bevezetett "Együtt a Lidlnél" küldetésnyilatkozatával kívánja hangsúlyozni, hogy egy bizalmon alapuló, tisztességes és nyitott vállalati környezet fenntartását tűzte ki célul, valamint tevékenységei középpontjába az embereket helyezi. Továbbá, a Lidl kiáll az egyenlő bánásmód mellett, és ennek megfelelően nem tolerálja a diszkrimináció semmilyen formáját. Mindezek a futballban is alapvető értékek. A méltányosság, az esélyegyenlőség és a befogadás előtérbe helyezése a Lidl tevékenységét az egész UEFA-idény során végigkíséri. A Lidl Kids Team tagjának lenni pedig csak a kezdet. A Lidl idén futballrajongók millióit szeretné összehozni, hogy együtt, akár otthon a családdal, akár a barátokkal ünnepeljék a mérkőzéseket. Ráadásul minden Lidl vásárlónak lehetősége lesz ingyenes jegyeket nyerni az UEFA EURO 2024 mérkőzéseire. Ennek részletei hamarosan megtalálhatóak lesznek a Lidl Plus alkalmazásban.

A Lidl Kids Team nyereményjátékra 2024.04.02-17. között lehet jelentkezni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...

Különleges mesekönyv készült

Hiánypótló kiadvány hívja fel a figyelmet arra, hogy mit tehetünk felelős felnőttként a gyerekek biztonságáért. A Minden gyerek kicsi kincs című könyv Gyurkó Szilvia, a Hintalovon Alapítvány gyerekjogi szakértőjének szakmai támogatásával készült és jelent...

Rengeteget adományoztak a Tesco vásárlói

138 962 kiló tartósélelmiszert adományoztak a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület országos tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a hétvégén. Ez a mennyiség csaknem másfélszerese a tavaly felajánlottnak, így országszerte közel 27 800 rászoruló kaphat támogató csomagot az...

Újabb Dűne sorozat érkezik

Casey Bloys, az HBO és a Max tartalomért felelős elnök-vezérigazgatója bemutatta a Max saját gyártású sorozata, a Dűne: Prófécia első teaserét. A hat epizódból álló évad idén ősszel debütál a Maxon.A DŰNE – PRÓFÉCIA...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...