Elindult a Marketing Oscar-ért a leghatékonyabbak 2024-es hazai versenye, a sikeres nevezést ezúttal két webináriummal is segítik a tavalyi legjobbak és az Effie zsűritagok. A pályázatokat legkésőbb 2024. augusztus 16-án éjfélig várják a szervezők.
Az Effie-re bármilyen típusú és nagyságrendű, eredményes marketing aktivitásokkal lehet nevezni, amit jól megírt pályamű formájában érdemes benyújtani – akár több kategóriába is - a kiírásban megadott szempontok alapján. Az Effie standard szerinti folyamat során idén is mintegy 120 fős zsűri bírálja majd el 2 fordulóban a pályamunkákat, és az arra érdemesnek talált alkotások kaphatják meg a világszerte a kimagasló szakmai teljesítmény globális szimbólumaként számon tartott Arany, Ezüst, Bronz Effie díjakat, valamint a Platina Effie-t.
A zsűriben hazai szaktekintélyek foglalnak helyet, a nemzetközi előírásoknak megfelelő arányban és módon képviselve a hirdetői, az ügynökségi oldalt, a kutatás, oktatás, média területét. A Platina díj odaítéléséről külön bizottság dönt. A rangos szakmai elismerések átadása a november végére tervezett ünnepélyes Díjátadón történik majd.
A tavalyi legjobbak és Effie-zsűritagok webináriumon avatják be az új és korábbi nevezőket a sikeres nevezés receptjébe két alkalommal. Az első esemény május 16-án, csütörtökön lesz 9:30-10:30 között, míg a második május 29-én, szerdán lesz 16:00-17:00 között. A webináriumokról további részletek a verseny honlapján érhetők el.
Idén 2022. június 1. és 2024. május 31. között futott kampányokkal, aktivitásokkal lehet nevezni, összesen 23 kategóriában. A pályázatokat augusztus 16-án éjfélig várják a szervezők.