- Hirdetés -

Megint összeköt minket a piros a fehér és a zöld

|

A Szerencsejáték Zrt. a Tippmix-szel közelebb hozza a válogatottat a szurkolókhoz a nyári időszakra időzített új kampányában.

Az idei év a sport éve a Szerencsejáték Zrt.-nél, ahol a sportfogadási szegmens dinamikusan fejlődő piacán belül is kiemelt fókuszt élvez a labdarúgás. A nemzeti lottótársaság forgalmának mára több mint 60 százalékát adja a sportfogadás, és az idei, nyári, nemzetközi sportesemények várhatóan újabb rekordokat hoznak, amelyet a cég 360 fokos kampánnyal és a legnagyobb hazai, szurkolói terasszal támogat. A kampány 2024. június 1-től július 14-ig fut TV-ben, közterületen, online felületeken, megjelenik rendezvényeken, sportmérkőzéseken, print formájában és persze lottózói felületeken is.

A 2021-es, többszörösen díjnyertes Tippmix kampány folytatásaként a Szerencsejáték Zrt. mint a nemzeti tizenegy stratégiai partnere idén a nyár legizgalmasabb focimérkőzéseire időzítve nagyszabású kommunikációval rukkol elő, amely újra az összetartozást tűzi a zászlójára. A kampány célja, hogy Magyarország sportfogadási márkájaként erősítse az összetartozás érzését, inspiráljon, hogy büszkén, együtt szurkoljunk a válogatottunknak. Képeiben és epikusságában pedig érzékeltesse, milyen sokat jelent, hogy immár harmadszor jutottunk ki a kontinenstornára.

A kampány azt az üzenetet közvetíti, hogy összetartozunk: összeköt minket a piros, a fehér és a zöld - a Tippmix pedig ad egy plusz lehetőséget a kapcsolódásra, a sport mélyebb átélésére.

Amikor egy nemzetek közötti bajnokság zajlik, a foci mindannyiunk ügye lesz. Annyira a szívügyünknek tekintjük, mintha mi is csapattagok lennénk: amikor a csatár felugrik fejelni, mi is rábólintjuk vele együtt a labdát. Mikor a szélső felfut, nekünk is gyorsabban ver a szívünk, mikor felrúgnak valakit a pályán, kicsit nekünk is fáj, és ugyanannyira felháborodunk, mint az, akivel történt. mi is részt veszünk a felkészülésben, mi is kivonulunk a stadionba, és persze mi is ott vagyunk a pályán jóban és rosszban egyaránt.

Ennek bemutatásához segítségül hívtuk a magyar válogatott több tagját: Dibusz Dénes kapust, Schäfer András középpályást és a gólokat szállító Varga Barnabást. Ők jelennek meg különféle szituációkban, mint hősök, akikkel a szurkolók különböző módokon azonosulni tudnak, ők azok, akik visznek magukkal minket a futópadra, az edzésekre és persze a meccsre. És ki az, aki mindezt összefogja, és nyerteseket kovácsol a csapatból? Természetesen Marco Rossi, a magyar válogatott szövetségi kapitánya irányít mindnyájunkat az öltözőbe, a pályára és a lelátókra.

„Ritka, hogy egy márka igévé válhat, de esetünkben a magyarok már gyakrabban használják a „tippmixelek” kifejezést a fogadás helyett. Ezt a márkaerőt felelősség tovább építeni. A nemzeti tizenegy kiemelt partnereként küldetésünknek tekintjük, hogy erősítsük a kapcsolatot a szurkolók és a sportolók között. A 2021-ben elindított marketingplatform több hazai és nemzetközi díjat megnyert, és hozzánőtt a mi szívünkhöz is. Az új reklámfilm egyik személyes kedvencem szakmai pályafutásom során, azt a modern, bevonó, közvetlen stílust képviseli, amelyet a Tippmix márka is játékosaink számára – mondta Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója.

„Az összetartozás üzenetét a nemzetközi tornák esetén mindig igyekszünk aktualizálni, és minél többféle módon kibontani. A kampány kiterjesztésében ezért is fognak ismert, legendás focisták üzenni kisvideókban a válogatottnak a social felületeinken. A közös élmények megéléséhez pedig az ország legnagyobb szabadtéri, szurkolói zónáját hozza majd el Tippmix mindenkinek, aki együtt szeretné átélni a meccsek fantasztikus hangulatát a nyáron” - tette hozzá Dózsa Imre, a vállalat marketing főosztályvezetője.

A 360 fokos imázskampányt kiegészítésképpen több nyereményjáték is kíséri a 4 hetes időszakban, így az oddsokon kívül is minden játékos további motivációt talál a fogadásra, függetlenül attól, hogy Lottózóban tippmixszel, vagy digitálisan játszik a TippmixPro applikáción.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...