Debütált a Szallas.hu új reklámfilmje, ami a márka hűségprogramját hozza közelebb a magyar utazók szívéhez. A reklám kreatív koncepciójáért A Hatodik Szék felelt, amit Szelei Dóra, a reklám rendezője és Csillag Marcell, az operatőr együtt dolgoztak ki. A főszereplők az anya-lánya színészpáros, Tallós Rita és Barbinek Paula. A Szallas.hu hűségprogramja ingyenes regisztrációval több mint 2000 szálláshely kedvezményeihez és belföldi programkuponokhoz biztosít hozzáférést, amelyekkel a tagok akár 10-50% kedvezményt is bezsebelhetnek.
2024 májusában indította el a Szallas.hu a Hű!-t, az új hűségprogramját, hogy elérje azokat a gyakori utazókat, akik Magyarországon belül vagy a környező országokba, így Horvátországba, Romániába szeretnének utazni. A Szallas.hu hűségprogramja ingyenes regisztrációval több mint 2000 szálláshely kedvezményeihez és belföldi programkuponokhoz biztosít hozzáférést, amelyekkel a tagok akár 10-50% kedvezményre is jogosultak.
A nyári kampány célja a Szallas.hu új hűségprogramjának, a Hű!-nek bemutatása és népszerűsítése. „A hűségprogram bevezetése egy nagy mérföldkő számunkra, és a médiaköltésünk jelentős részét ennek sikerére fordítjuk. Szerettünk volna a versenytársaktól egyértelműen különböző, frappáns módon becsomagolni. Nagyon örülök, hogy feltörekvő, saját területükön kiemelkedő tehetségekkel dolgozhattunk együtt, akik új színt hoztak a kampányba és ezzel a márka életébe" – avatott be a részletekbe Pardi Dorina, a Szallas.hu marketingvezetője.
A reklámfilm koncepciójának kitalálásakor kihívást jelentett az alkotók számára, hogy hogyan hívják fel a magyar utazóközönség figyelmét a programra, miközben sokan már más hűségprogramok tagjai. A Hű! névválasztása meghökkentő, de ahogy a Szallas.hu-tól megszokhattuk, praktikus és célratörő. „Az volt a célunk, hogy Szallas.hu hűségprogramjának a nevét, magát a HŰ-t tegyük naggyá emlékezetes, szórakoztató módon” – kezdte Rajkó Misu (AD). „Ehhez hoztuk a főszereplőnket, egy logopédus karaktert, aki kvázi megtanítja az embereket hűűűzni – hiszen mostantól ez a szó egybe fog forrni a kedvezményes nyaralásokkal, szállásfoglalással” – folytatta Takács András (CW).
Tallós Rita, a hazai színházi élet egyik meghatározó alakja, számos sikeres produkcióban bizonyította tehetségét színésznőként és rendezőként, például a "Menopauza," "Anyád kínja," és a "Naptárlányok" című darabokban. A Liliom Produkció alapítójaként egyedülálló női színházi struktúrát hozott létre, amely a „Nők, nőkről, nem csak nőknek!” mottót követi. Rita lánya, Barbinek Paula, már két éve a Szallas.hu arca, és számos TikTok videóban nevettette meg a közönséget Piros, a Szallas.hu ügyfélszolgálatos kollégája szerepében. Az anya-lánya kapcsolat különleges dinamikát kölcsönöz a kampánynak, ahol a humor is megjelenik. A kampány rendezője, Szelei Dóra – aki több neves hazai zenekarral forgatott videóklipet, többek között a Carson Coma-val is dolgozott együtt – és Csillag Marcell operatőr együttes kreatív látásmódja és innovatív ötletei teszik különlegessé ezt a kampányt. A díszletet Artim Rebeka tervezte és a Layer Stúdió kivitelezte. Nem véletlen, hogy a forgatásra Hűvösvölgyben került sor. A kampány készítése során olyan pillanatnak lehettek tanúi a stábtagok, mint például egy fal kidöntése, amit werkfotók is megörökítettek.
A kampány 2024. június 20. és augusztus 31. között fut, és a következő felületeken lesz jelen: TV, rádió, YouTube, digitális platformok és a Szallas.hu saját csatornái.