- Hirdetés -

Zöld akcióban a Spar

|

A SPAR Magyarország is csatlakozott a műanyagmentes júliushoz. Az egész hónapot felölelő szemléletformáló kezdeményezés célja, hogy az üzletek vásárlóinak és a vállalat több mint 14 ezer munkatársának figyelmét felhívják a műanyaghulladékok csökkentésének fontosságára.

A SPAR Magyarország fenntarthatósági programjának fontos részét képezi a felelős hulladékgazdálkodás, ezen belül is kiemelt cél a műanyaghulladékok csökkentése. Emellett a szemléletformálásra is nagy figyelmet fordít a vállalat. A SPAR Youtube oldalán elérhető ÖKO KALAND tízrészes animációs sorozat az óvodások és kisiskolások számára mesél olyan témákról, mint a szelektív hulladékgyűjtés fontossága, vagy az egyszer használatos műanyagok kerülése. A Nestlé Hungáriával közös Tervezz okosan! című – online szintén elérhető - kiadvány pedig hiánypótló ismertetőkkel és pénztárcabarát gyakorlati tippekkel támogatja a környezettudatos fogyasztói szokások kialakítását.

„A hulladékgazdálkodás területén nagy kihívást jelentenek a háztartásokban képződő műanyag hulladékok. Ezért vállalatunk a hónap első napjától elindította a Műanyagmentes július kampányát, amelynek keretében a vásárlóink és a csaknem 14 ezer munkatársunk körében igyekszünk felhívni a figyelmet a műanyaghasználat csökkentésének fontosságára. A kezdeményezésünk a SPAR honlapja mellett áruházi plakátokon, a vállalat Instagram oldalán, szórólapokon, valamint a MySPAR applikációban zajlik július hónapban” - ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A vásárlók számára a vállalat 99 forintos akciós áron kínálja az újrahasználható, könnyen tisztítható zöldség-gyümölcs tasak csomagot, amely mérsékli a nehezen lebomló hulladék mennyiségét. Egyúttal felhívják a vásárlók figyelmét arra is, hogy az ugyancsak újrahasználható pékáru zsákok alkalmasak akár zöldségek, gyümölcsök vásárlására is. A SPAR szerint az is fontos, hogy a vásárlók válasszanak újrahasznosított alapanyagból készült, többször használatos bevásárlótáskákat, illetve hogy eldobható palack helyett használjanak saját kulacsot.

A fogyasztói szokások átgondolásával, jól tervezett bevásárlásokkal, valamint környezetbarát termékekkel mindenki számára megvalósítható a minél kisebb mértékű hulladéktermelés. Ehhez is hasznos tanácsokat tesz közzé Instagram platformján a SPAR, amely a kampány során nyereményjátékkal is ösztönzi a tudatos vásárlóit.

A vállalat a 14 ezer munkatársát is igyekszik megszólítani olyan hasznos, fenntarthatóságot ösztönző üzenetekkel, amelyek révén munkahelyükön és otthonukban is csökkenteni tudják a keletkező műanyaghulladékon túl a felhasznált papír és víz mennyiségét is. Ilyenek például a saját bögre és alumínium kulacs használata, az energiatakarékosság a szociális helyiségekben, a mértéktartó vízhasználat, a kevesebb liftezés és a hulladékok szelektív gyűjtése. A vállalat emellett 2024. július 22-én biodiverzitással és fenntarthatósággal kapcsolatos előadásokat is szervez munkatársainak, amelyeket visszanézhetővé tesz számukra.

fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...