Valódi vagy álhír, esetleg részben igaz, de egy dezinformációs kampány része – napjainkban, amikor hatalmas mennyiségű hír jut el hozzánk, egyre nehezebb ezt eldönteni. A BrandMania legújabb adása a médiatudatosság kérdésével foglalkozik, a műsor második részében pedig a pénzügyi és vásárlói tudatosság kerül terítékre.
Nap mint nap elképesztő mennyiségű információ ömlik ránk különböző platformokról és szinte képtelenség eligazodni a hírek áradatában, ezért jó lenne egy kevéssel több médiatudatosság. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogyan állunk ezzel itthon, mivel lehetne javítani a helyzeten és kinek, milyen szerepe van ebben.
A műsor második részében is marad a tudatosságnál, azonban a fókusz a pénzügyi és vásárlói tudatosságra helyeződik. Milyen tényezők befolyásolják a fogyasztói döntéseinket, hogyan lehetünk tudatos vásárlók és mennyire foglalkoztat minket a fenntarthatóság – többek között ezek a témák is terítékre kerülnek az RTL magazinműsorában.
BrandMania ma éjjel 23:40-kor az RTL-en.