- Hirdetés -

Fordulatosan alakult a nézettségi verseny

|

A Nyerő Páros egyelőre jobban teljesít, mint a Séfek séfe, a Kőgazdag fiatalok pedig meglepően gyengén kezdett. Viszont a Megasztár nézettségének örülhet a TV2. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor, teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars bizonyult a hét legnézettebb műsorának.

A mögöttünk álló 42. héten a korábbinál jobb eredményt tudott elérni az RTL. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a TV2 előtt végeztek. Előbbinél egy százalékponttal, utóbbinál 0,4 százalékponttal volt magasabb heti share-je az RTL-nek. A többi összevetésben – főműsoridőben a teljes lakosságnál; teljes napon minden korosztálynál – viszont a TV2 megőrizte a vezető helyét.

Ehhez hasonló volt a helyzet a teljes csatornaportfólióknál is. Azaz főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország végzett az élen (0,2 és 0,6 százalékpontnyi előnnyel), minden más bontásban a TV2 Csoport nyert.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,5 17,2 13,4
RTL 14,9 13,9 14,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,3 13,3 10,3
RTL 9,1 8,5 8,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,7 25,8 23,9
RTL Magyarország 19,9 17,4 19,6
MTVA 6,0 10,0 5,1
AMC Networks 5,6 5,3 5,6
Network4 3,5 5,1 2,5
Antenna Entertainment Group 3,1 2,4 3,0
Warner Bros.Discovery 2,8 3,1 2,5
Paramount Global 2,4 2,1 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,3% / 14,1% (17,7% / 15%)
Tények Plusz – 13,4% / 10,6% (14,5% / 11,7%)
Séfek séfe – 13,4% / 13,7% (korábbi héten az Ázsia Expressz: 17,8% / 16,8%)
Kőgazdag fiatalok – 8,3% / 8,4% (korábbi héten a Kísértés:15,7% / 16,2%)

RTL
Híradó – 18,7% / 15,8% (19% / 15,8%)
Fókusz – 14,4% / 13,5% (13,1% / 12,9%)
Nyerő Páros – 17,2% / 17% (korábbi héten az Árulók: 19% / 20,5%)
Házasodna a gazda – 13,1% / 12,3% (11,1% / 10,8%)

Hétköznap mindkét csatornára új produkciók érkeztek és ezek a változások inkább az RTL-nek kedveztek. Erősen kezdett a Nyerő Páros új évada. Bár az Árulók kiugróan jó utolsó heti átlagát nem érték el, de a 17 százalék körüli share-jük is bőven jónak számít. Illetve a Házasodna a gazda is kicsit erőre kapott a múlt héten. Ebben talán szerepet játszhatott az is, hogy a gazdás társkereső szempontjából a Nyerő Páros ideálisabb felvezetőműsor, mint az Árulók.

A TV2-n a Séfek séfe egyelőre elmaradt az Ázsia Expressz szintjétől, a Kőgazdag fiatalok pedig kimondottan gyengén startolt. Nemcsak a konkurenshez képest, hanem a korábban ebben a sávban futó Kísértéshez viszonyítva is. Azért, hogy az RTL öröme se legyen teljes: pénteken a Fort Boyard továbbra sem talált magára, a 18-49-es share-jük mindössze 9,7 százalékot tett ki.

Szombaton az X-Faktor vs. Sztárban Sztár All Stars meccsben a múlt hét sem hozott változást. Azaz a 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor, a teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars nyert. Vasárnap pedig a Megasztár nyerte a sávját a Sztárbox ellen. A 18-49 éveseknél szorosan alakult közöttük a nézettségi verseny, de az idősebb célcsoportoknál egyértelmű volt a TV2-s tehetségkutató előnye.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, 346 ezres, illetve 476 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars évadzáró adása végzett az élen, miután 991 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 476 832 23,2
MEGASZTÁR TV2 392 215 18,6
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 369 832 19,8
NYERŐ PÁROS RTL 357 415 19,5
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 331 833 18,1
HÍRADÓ RTL 285 364 22,0
TÉNYEK TV2 283 422 17,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 280 499 14,8
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 272 988 15,5
FÓKUSZ RTL 272 204 16,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 991 942 26,4
MEGASZTÁR TV2 843 963 20,6
X-FAKTOR RTL 743 283 18,0
TÉNYEK TV2 729 424 24,5
HÍRADÓ RTL 683 286 22,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 660 306 16,6
NYERŐ PÁROS RTL 635 466 16,6
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 625 335 17,6
SÉFEK SÉFE TV2 602 657 16,8
FÓKUSZ RTL 522 343 14,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 346 669 24,5
MEGASZTÁR TV2 234 876 16,5
NYERŐ PÁROS RTL 231 411 19,2
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 226 258 17,7
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 225 496 18,4
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 195 419 13,4
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 194 171 16,1
SÉFEK SÉFE TV2 184 894 16,0
FÓKUSZ RTL 173 047 16,4
HÍRADÓ RTL 162 944 19,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...