- Hirdetés -

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

|

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.

A konferencia Kínai Pavilonjában tartott beszédében Alain Lam Sai-wai, a Csoport alelnöke és pénzügyi igazgatója, aki egyben az Airstar Digital Technology elnöke is, részletes elemzést nyújtott a Xiaomi legújabb, alapvető technológiái által vezérelt fenntartható fejlődési stratégiájáról. Rámutatott, a Xiaomi célja, hogy mindenki számára hozzáférhetővé tegye a mesterséges intelligenciát, fenntartható fejlődést valósítson meg ökoszisztémájában, és felelősséget vállaljon alapvető technológiáiért. A Xiaomi elkötelezett a „Human x Car x Home” okos ökoszisztéma stratégiája mellett, amelynek célja, hogy alapvető technológiái és a mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációja révén fenntartható, okos életmódot kínáljon a fogyasztóknak. „Az okosgyártás, az Al-innováció és az új kiskereskedelmi modelljeink révén az okos ökoszisztémánkban a Xiaomi nemcsak termelési hatékonyságát és méretgazdaságosságát növelte, hanem ellátási lánca integrációját és hatékonyságát is javította, ezzel optimalizálva az erőforrások felhasználását és az energiafogyasztási arányokat” – mondta Alain Lam Sai-wai.

Az Al integrálása alapvető technológiákkal a zöld innováció gyakorlati alkalmazásáért

Lam beszédében bemutatta, hogyan használja a Xiaomi a „Human x Car x Home” okos ökoszisztéma stratégiáját azt célozva, hogy alacsony szén-dioxid-kibocsátású, hatékony és intelligens életmódot biztosítson, valamint hogy technológiái révén támogassa az ESG-innovációt. A Xiaomi HyperMind okos platform intelligensen állítja be az otthoni környezetben használt eszközök – például a légkondicionálók és a hűtők – működési módját. Az okosfelügyelet és beállítás gondoskodik arról, hogy minden háztartási készülék viszonylag alacsony energiafogyasztás mellett működjön, ezáltal egyszerre kínál okos, kényelmes és alacsony szén-dioxid-kibocsátású élményt a fogyasztóknak. A Xiaomi alapvető technológiái révén egyensúlyt teremt a kényelem és a környezeti hatások között.

A Xiaomi okosgyártási rendszere kulcsfontosságú területeken magas fokú automatizáltságot ért el. A Xiaomi EV gyára saját fejlesztésű „Hyper Intelligent Manufacturing Platform” („Hyper IMP”) rendszerét alkalmazza, amely az egész okosgyártási folyamatot hatékonyabbá teszi – a termelésirányítástól kezdve az autonóm optimalizáláshoz szükséges részletes beállításokig. Ez egyrészt jelentősen növeli a termelés hatékonyságát, másrészt pedig csökkenti az erőforrás-felhasználást a gyártás különböző szakaszaiban. A Xiaomi SU7 sorozat idén elnyerte a Kínai Autóipari Technológiai és Kutatóközpont „Low-Carbon Leader” díját. A jármű alacsony szén-dioxid-kibocsátásának titka a fejlett technológiai képességeiben rejlik. Például a Xiaomi SU7 sorozat légellenállási együtthatója jelenleg világviszonylatban is a legalacsonyabb a sorozatgyártású szedánok között, ami jelentősen csökkenti az energiafogyasztást és a karbonkibocsátást működés közben. A Xiaomi SU7 Max modell 800 V-os szupergyors töltési technológiát támogat, amely javítja a töltési hatékonyságot. Az intelligens és automatizált technológiák támogatásával a Xiaomi járművei pontosabb energiamenedzsmentet valósítanak meg, és optimalizálják a vezetési módokat, így csökkentik az energiapazarlást és minimalizálják a környezeti terhelést.

A "Human x Car x Home" intelligens ökoszisztéma karbonkezelési szabványának létrehozása az iparág alacsony szén-dioxid-kibocsátású átalakulásának vezetése érdekében

Az előadáson a Xiaomi bemutatta a "Human x Car x Home" okos ökoszisztéma karbonkezelési rendszerére vonatkozó szervezeti szabványát. Az októberben kidolgozott irányelv az első, amely a "Human x Car x Home" okos ökoszisztémában működő vállalatok számára fogalmaz meg szén-dioxid-kezelési kritériumokat. Fő célja, hogy segítsen a vállalatoknak hatékonyan kezelni a karbonkibocsátást, másodlagos célja pedig az, hogy elősegítse az új, minőségi termelési erőforrások létrehozását az AI alapú szén-dioxid-kezelés segítségével. A szabvány elősegíti a vállalatok szén-dioxid-kezelésének átalakítását, a karbonkibocsátás csökkentését az értékláncon keresztül, és támogatja a fenntartható gazdasági és társadalmi fejlődést.

A fenntartható fejlődés megvalósítása az alapvető technológiák által

A Xiaomi tavaly bejelentette azt a stratégiát, amely az alapvető technológiákra és az emberiség számára hasznos technológiákba történő hosszútávú befektetésre összpontosít. Az ESG (környezeti, társadalmi és irányítási) gyakorlatok kulcsszerepet játszanak ezen stratégia megvalósításában. A Xiaomi hosszútávú sikere nemcsak a rövidtávú pénzügyi eredményektől függ, hanem a környezettel, a társadalommal és a kormányzattal fennálló harmonikus kapcsolatától is. A Xiaomi továbbra is a technológiai fejlődést tekinti alapértékének, előtérbe helyezve működésében a szén-dioxid-mentességet olyan intézkedésekkel, mint az energiahatékonyság növelése, tiszta energia alkalmazása és az okosgyártás innovációja. A Xiaomi aktívan vezetni fogja az alacsony karbonkibocsátást célzó transzformációt és az egész értéklánc frissítését annak révén, hogy zöldebb, okosabb és fenntarthatóbb termékeket és szolgáltatásokat biztosít a fogyasztók számára. A Xiaomi csapata együtt dolgozik egy jobb, alacsony karbonkibocsátású jövő megteremtésén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...