- Hirdetés -

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

|

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.

A konferencia Kínai Pavilonjában tartott beszédében Alain Lam Sai-wai, a Csoport alelnöke és pénzügyi igazgatója, aki egyben az Airstar Digital Technology elnöke is, részletes elemzést nyújtott a Xiaomi legújabb, alapvető technológiái által vezérelt fenntartható fejlődési stratégiájáról. Rámutatott, a Xiaomi célja, hogy mindenki számára hozzáférhetővé tegye a mesterséges intelligenciát, fenntartható fejlődést valósítson meg ökoszisztémájában, és felelősséget vállaljon alapvető technológiáiért. A Xiaomi elkötelezett a „Human x Car x Home” okos ökoszisztéma stratégiája mellett, amelynek célja, hogy alapvető technológiái és a mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációja révén fenntartható, okos életmódot kínáljon a fogyasztóknak. „Az okosgyártás, az Al-innováció és az új kiskereskedelmi modelljeink révén az okos ökoszisztémánkban a Xiaomi nemcsak termelési hatékonyságát és méretgazdaságosságát növelte, hanem ellátási lánca integrációját és hatékonyságát is javította, ezzel optimalizálva az erőforrások felhasználását és az energiafogyasztási arányokat” – mondta Alain Lam Sai-wai.

Az Al integrálása alapvető technológiákkal a zöld innováció gyakorlati alkalmazásáért

Lam beszédében bemutatta, hogyan használja a Xiaomi a „Human x Car x Home” okos ökoszisztéma stratégiáját azt célozva, hogy alacsony szén-dioxid-kibocsátású, hatékony és intelligens életmódot biztosítson, valamint hogy technológiái révén támogassa az ESG-innovációt. A Xiaomi HyperMind okos platform intelligensen állítja be az otthoni környezetben használt eszközök – például a légkondicionálók és a hűtők – működési módját. Az okosfelügyelet és beállítás gondoskodik arról, hogy minden háztartási készülék viszonylag alacsony energiafogyasztás mellett működjön, ezáltal egyszerre kínál okos, kényelmes és alacsony szén-dioxid-kibocsátású élményt a fogyasztóknak. A Xiaomi alapvető technológiái révén egyensúlyt teremt a kényelem és a környezeti hatások között.

A Xiaomi okosgyártási rendszere kulcsfontosságú területeken magas fokú automatizáltságot ért el. A Xiaomi EV gyára saját fejlesztésű „Hyper Intelligent Manufacturing Platform” („Hyper IMP”) rendszerét alkalmazza, amely az egész okosgyártási folyamatot hatékonyabbá teszi – a termelésirányítástól kezdve az autonóm optimalizáláshoz szükséges részletes beállításokig. Ez egyrészt jelentősen növeli a termelés hatékonyságát, másrészt pedig csökkenti az erőforrás-felhasználást a gyártás különböző szakaszaiban. A Xiaomi SU7 sorozat idén elnyerte a Kínai Autóipari Technológiai és Kutatóközpont „Low-Carbon Leader” díját. A jármű alacsony szén-dioxid-kibocsátásának titka a fejlett technológiai képességeiben rejlik. Például a Xiaomi SU7 sorozat légellenállási együtthatója jelenleg világviszonylatban is a legalacsonyabb a sorozatgyártású szedánok között, ami jelentősen csökkenti az energiafogyasztást és a karbonkibocsátást működés közben. A Xiaomi SU7 Max modell 800 V-os szupergyors töltési technológiát támogat, amely javítja a töltési hatékonyságot. Az intelligens és automatizált technológiák támogatásával a Xiaomi járművei pontosabb energiamenedzsmentet valósítanak meg, és optimalizálják a vezetési módokat, így csökkentik az energiapazarlást és minimalizálják a környezeti terhelést.

A "Human x Car x Home" intelligens ökoszisztéma karbonkezelési szabványának létrehozása az iparág alacsony szén-dioxid-kibocsátású átalakulásának vezetése érdekében

Az előadáson a Xiaomi bemutatta a "Human x Car x Home" okos ökoszisztéma karbonkezelési rendszerére vonatkozó szervezeti szabványát. Az októberben kidolgozott irányelv az első, amely a "Human x Car x Home" okos ökoszisztémában működő vállalatok számára fogalmaz meg szén-dioxid-kezelési kritériumokat. Fő célja, hogy segítsen a vállalatoknak hatékonyan kezelni a karbonkibocsátást, másodlagos célja pedig az, hogy elősegítse az új, minőségi termelési erőforrások létrehozását az AI alapú szén-dioxid-kezelés segítségével. A szabvány elősegíti a vállalatok szén-dioxid-kezelésének átalakítását, a karbonkibocsátás csökkentését az értékláncon keresztül, és támogatja a fenntartható gazdasági és társadalmi fejlődést.

A fenntartható fejlődés megvalósítása az alapvető technológiák által

A Xiaomi tavaly bejelentette azt a stratégiát, amely az alapvető technológiákra és az emberiség számára hasznos technológiákba történő hosszútávú befektetésre összpontosít. Az ESG (környezeti, társadalmi és irányítási) gyakorlatok kulcsszerepet játszanak ezen stratégia megvalósításában. A Xiaomi hosszútávú sikere nemcsak a rövidtávú pénzügyi eredményektől függ, hanem a környezettel, a társadalommal és a kormányzattal fennálló harmonikus kapcsolatától is. A Xiaomi továbbra is a technológiai fejlődést tekinti alapértékének, előtérbe helyezve működésében a szén-dioxid-mentességet olyan intézkedésekkel, mint az energiahatékonyság növelése, tiszta energia alkalmazása és az okosgyártás innovációja. A Xiaomi aktívan vezetni fogja az alacsony karbonkibocsátást célzó transzformációt és az egész értéklánc frissítését annak révén, hogy zöldebb, okosabb és fenntarthatóbb termékeket és szolgáltatásokat biztosít a fogyasztók számára. A Xiaomi csapata együtt dolgozik egy jobb, alacsony karbonkibocsátású jövő megteremtésén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat az LG

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics...

Tippek szórakoztató a csapatépítéshez

Közeledik az év vége, amikor sok vezetőnek okoz fejtörést, mi is legyen a céges karácsonyi program. Ráadásul sokszor nem csak egyetlen eseményben kell gondolkodni, hiszen csapatot építő kohéziós erő, ha a nagy karácsonyi céges...

Új biztonsági megoldásokat vezet be a Viber

A Rakuten Viber új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.Az ellenőrző üzenetek...

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...