Hosszú interjút adott a Telexnek Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója, amelyben többek között szóba került a streamingszolgáltatásuk és a Bajnokok Ligája közvetítések, illetve a 4iG-vel kötött megállapodásuk is.
Konkrét számokat ugyan nem közölt arról, hogyan befolyásolta a streaming előfizetők számát a Bajnokok Ligája jogok megszerzése, azt azonban elárulta Vidus Gabriella, hogy a BL tökéletesen hozza a számokat, fordulóról fordulóra épül a közönség. A Telexnek adott interjúban úgy fogalmazott, hogy nem nulláról indultak, az RTL+ már kétéves, a BL pedig innentől 3 éves maratonfutás, vagyis nem egyből akarnak elérni a végső célhoz. Kiderült az is, hogy az új nézők leginkább fiatal férfiak, de azért nem csak ők fizetnek elő.
Az interjú során szóba került a 4iG-vel kötött megállapodásuk is. Vidus Gabriella ennek kapcsán hangsúlyozta, hogy a tárgyalások során semmilyen formában nem merült fel, hogy az RTL letekerje a közéleti tartalmait, az rtl.hu átalakításáról pedig már a megállapodás előtt döntöttek, csak megvárták azzal az önkormányzati választást. Az RTL Magyarország vezérigazgatója elmondta azt is, hogy piaci megállapodás jött létre a két cég között, amit az is indokolt, hogy a 4iG hamarosan bevezeti a One márkanevet, ami óriási feladat, ehhez kerestek egy megkülönböztető terméket, a BL pedig nagy húzóerő volt a megállapodásban.
A Telexnek adott interjúban szóba került még többek között a Dirk Gerkens ügy, az RTL Group vezetőinek budapesti látogatásai, Grósz Judit távozása, egy ügyvédi irodával folytatott pereskedés, valamint a közönségmérés jövője is.