Nagyágyúkkal jön a MAKSZ és az MRSZ közös konferenciája

2026. február 18-án, az Eiffel Műhelyházban rendezi meg az 50 éves Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a 30 éves Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közösen a „THE SHIFT” nevű konferenciát, ahol felvonul a hazai marketing, média és kommunikációs iparág minden fontos szereplője. Az esemény neves külföldi és hazai előadókkal érkezik, köztük lesz Ludovic Basset, a European Advertising Standards Alliance (EASA) vezérigazgatója, Barry Cupples, a Talon Outdoor korábbi globális vezérigazgatója, valamint Charley Stoney, a European Association of Communications Agencies (EACA) ügyvezető igazgatója.

A több száz főre tervezett egész napos konferencia egy olyan őszinte, inspiráló, jövőbe tekintő fórum, ahol a teljes magyar kommunikációs szakma közösen gondolhatja újra, mit jelent ma a marketing, a kreativitás és a kommunikáció egy folyamatosan változó világban. A két szervezet tájékoztatása szerint a „THE SHIFT” konferencia egy olyan iparági találkozó lesz, ahol távolabbról néznek rá arra, amit általában csak reklámnak hívunk, pedig igazából kultúra, társadalom, tudomány.

Hét szekcióban olyan kérdésekre keresik a válaszokat, mint: Merre tart a fogyasztói magatartás a következő években? Hogyan változik a márkák és emberek kapcsolata? Milyen kreatív és üzleti modellek formálják a jövőt?

A programban keynote-ok, kerekasztalok, fireside chatek és viták várhatók - olyan nevekkel, akik valóban alakítják a nemzetközi marketing- és reklámipart, többük még sosem volt látható Magyarországon.