- Hirdetés -

Simítsd a falra a tévéd!

|

Letisztult forma, egyszerű elegancia, penge vékony OLED panel: Magyarországra is megérkezett az LG falra simítható tévéje, az LG SIGNATURE OLED W7. A szinte csak egy sík lapból álló, a hagyományos tévékre alig emlékeztető készüléket Dolby Vision rendszerrel és HDR tartalmakat támogató technológiával vértezték fel, így nemcsak a kifinomult formatervezést, de a kiemelkedő otthoni mozi élményt keresőket is le fogja nyűgözni.

 

Az LG 2016-ban bemutatott OLED portfoliója már sok mindent előrevetített abból, hogyan képzeli el a vállalat a tévézés jövőjét. A gyártó ekkor vezette be Picture-on-Glass kialakítású G6 és E6 modelljeit, amelyeken a vékony OLED panel egy elegáns, áttetsző üveglapra került. A dél-koreai cég idén emelte a tétet, és bemutatta a minden korábbinál vékonyabb és karcsúbb LG SIGNATURE OLED W7 televíziót. A fejlesztők újraértelmezték, amit eddig gondoltunk a tévékről, és olyan dizájntárgyat alkottak, amely letisztult szépségével harmonikusan simul a környezetébe.

 

Az új tévé az LG egyedülálló, egyszerű felépítésű OLED paneltechnológiának köszönhetően mindössze 3,85 mm vékony, és úgy simítható a falra, akár egy kép vagy tükör. Ez a Picture-on-Wall kialakítás egy évekkel ezelőtt megkezdett fejlesztői munka betetőzése, amely egyre vékonyabb, karcsúbb képernyőket eredményezett. A falra simítható W7 megszületése a szakértők szerint hasonló fordulat a tévés formatervezésben, mint a CRT tévéket felváltó lapostévék megjelenése.

 

 

Mint kép a falon

 

A fejlesztők minden felesleges elemet elhagytak a W7-ből, ami letisztult egyszerűséget és légies hatást eredményezett. A készülék egy vékony mágneses lap segítségével rögzíthető a falra, úgy, hogy a tévé és a fal között szinte semmilyen rés nem marad, a pengevékony panel alig emelkedik ki a síkból. A falra simuló LG SIGNATURE OLED W7 azt az érzést kelti a szemlélőben, mintha ablak nyílna a falon, amelyen keresztül feltárulnak a világ színei. Ezt a hatást erősíti a tévé egyéb hardverelemeit is tartalmazó, a képernyőről leválasztott hangsugárzó is.

 

 

Tökéletes fekete, tökéletes színek — amire csak az OLED képes

 

A készülék minden hivalkodás nélkül, szerény magabiztossággal vonzza magára a tekintetet, de nem vonja el a figyelmet a lényegről: az OLED technológiának és a 4K felbontásnak köszönhető pazar látványtól. Az OLED panelek minden egyes pixelének fényereje külön-külön vezérelhető, valamint akár teljesen ki is kapcsolható, így külön háttérvilágításra, mint a LED, QLED tévéknél, az OLED-ek esetében egyáltalán nincs szükség. Ez a megoldás tehát fényszivárgás nélkül képes a tökéletes fekete megjelenítésére, így végtelen kontrasztarányt nyújt, egymilliárd lehetséges színárnyalattal. Aminek tehát a képernyőn feketének kell mutatkoznia, valóban fekete marad, hogy mellette a legdinamikusabb, legélethűbb színeket kelthesse életre a tévé. Mindezt az összes 2017-es LG OLED TV modellben megtalálható ULTRA Luminance technológia teszi teljessé, amely ott garantálja a lehető legnagyobb fényerőt, ahol szükség van rá.

 

 

Mozi a nappaliban

 

A W7 mellett a G7, E7, C7 és B7 modelleket magába foglaló új termékcsalád a minőségi HDR, azaz magas dinamikatartományú tartalmakat fogyasztó, igényes nézők elvárásait is kielégíti, hiszen mindegyik tévé támogatja a HDR formátumok teljes palettáját, beleértve a Dolby Vision, a HDR10 a HLG (Hybrid Log Gamma) formátumokat és a Technicolor fejlett HDR tartalmait. Az Active HDR – Dolby Vision funkcióval a televíziók a HDR tartalmakat képkockáról képkockára dolgozzák fel, és ahol szükséges, dinamikus adatokkal egészítik ki őket. A tévékbe a Technicolor színtechnológiai megoldásai kerültek: pontosan azok az innovációk, melyeket a legkiválóbb hollywoodi mozifilmes és tévés produkciók is sikerrel kamatoztatnak. Mindez a Dolby Vision rendszerrel kiegészülve valódi mozi élményt nyújt, hiszen tévézés közben nagyobb fényerőt, élettelibb színeket, dinamikusabb kontrasztokat kapunk. A tökéletes hangzásért a Dolby Atmos technológia felel — a nézők úgy érezhetik, mintha egyenesen a képernyőn futó események közepébe csöppentek volna: az erőteljes, részletgazdag hangzás az egész helyiséget kitölti.

 

Az új tévékre az LG webOS okostévés platformjának legújabb változata, a 3.5 verzió került, amely intuitívabb navigációt nyújt, és gyorsabb elérést ad a Netflix vagy az Amazon online VoD szolgáltatások HDR tartalmaihoz. Ráadásul, a webOS 3.5 okostelevíziós platform a felhasználói adatok védelmét garantáló biztonsági szoftveréért nemrég elnyerte a Common Criteria nevű nemzetközi szervezet tanúsítványát is.

 

Az LG SIGNATURE OLED W7 idén év elején a Las Vegas-i CES-en mutatkozott be a nagyközönségnek, ahonnan a kiállítás „Best of the best”, azaz a legjobb terméknek járó díját is elhozta. Ugyanitt leplezték le a B7 és C7 ezüst és fehér színeket ötvöző, papírvékonyságú tévéit és a leheletvékony üveglapra épített, Picture-on-Glass kialakítású, finom eleganciájú E7 és G7 modelleket. A prémiumkategória csúcsát képviselő új készülékek most Magyarországra is megérkeztek, a készülékek júniustól kaphatók a boltokban.

 

Ajánlott bruttó fogyasztói árak:

 

OLED55EG9A7V 749 990 Ft

OLED55B7V 929 990 Ft

OLED55C7V 929 990 Ft

OLED55E7V 1 239 990 Ft

OLED65B7V 1 499 990 Ft

OLED65C7V 1 549 990 Ft

OLED65E7V 1 859 990 Ft

OLED65G7V 2 169 990 Ft

OLED65W7V 3 169 990 Ft

OLED77G7V 5 199 990 Ft

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...