VCC Live Pay néven innovatív, valós idejű fizetési megoldással lép piacra a felhő alapú contact center megoldásokat szállító vállalat és Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjának fintech cége. Az együttműködés kulcsát a VCC Live Pay, egy egyedülálló fizetési megoldás jelenti, melynek köszönhetően a telefonos ügyfélszolgálatokon az ügyfelekkel történő beszélgetés közben a megállapodás és a fizetés egyidőben történik.
A szolgáltatást jellemzően telekommunikációval, telesalesszel és követeléskezeléssel foglalkozó vállalatok, közszolgáltatók és webáruházak veszik igénybe – derül ki a VCC Live és az OTP Mobil közleményéből. Ezen vállalatok ügyfelei a telefonbeszélgetés alatt a készülék nyomógombjainak segítségével, vagy egy biztonságos, online kártyás fizetést biztosító weboldalra vezető linkre kattintva fizethetnek. A linket a szolgáltatók e-mailben és SMS-ben is elküldhetik az ügyfeleknek, akik így valós időben kifizethetik a termékeket és szolgáltatásokat anélkül, hogy ehhez alkalmazást telepítenének vagy telefonjaikon internet-hozzáféréssel rendelkeznének.
A legújabb fejlesztéseket követően hamarosan webes chatfelületeken és a közösségimédia- oldalakon is megvalósulhat az azonnali bankkártyás fizetés az OTP Mobil one-click payment megoldásával, valamint egyéb pénznemekben történő fizetés is lehetővé válik.
Az integrált rendszer gyorsan üzembe helyezhető, és nem igényel jelentősebb informatikai támogatást. Ha a két szolgáltató közül már bármelyik kapcsolatban áll egy adott céggel, a szolgáltatás bővítése – akár contact center megoldással, akár a fizetési opcióval – rendkívül gyors, kevés fejlesztéssel és adminisztrációval jár.
A fizetés biztonságára nagyon szigorú előírások vonatkoznak. A VCC Live fizetési módja megfelel az öt legnagyobb kártyatársaság – többek között a MasterCard a Visa és az AMEX – szabványkövetelményeinek, a PCI DSS-nek (Payment Card Industry Data Security Standard), valamint a QS tanúsítványnak, amely lehetővé teszi a kártyaadatok kezelését a tranzakciók ideje alatt.
A VCC Live Pay technológia segítségével a vásárlások kifizetése az ügyféllel történő első kapcsolatfelvétel után átlagosan öt percen belül teljesíthető, ami potenciálisan kilencszer magasabb megtérülési arányt eredményezhet, mint a telefonhívást követő egy órán belül. További előny, hogy valós időben könnyebb az ügyféligények felmérése, a felmerülő kérdések megválaszolása és a követeléskezelés.