A Republic Group a Branded Content Marketing Association Világszervezet közép-európai központja lett. A BCMA a világ legnagyobb, reklámügynökségeket, médiumokat, gyártókat tömörítő szervezete. A regionális központi szerep többek között tagtoborzással, szakmai információk elérhetővé tételével, és konferencia szervezésével jár.
Fabricius Gábor a Republic Group innovációs igazgatója és Furák András a Republic Group portfolió igazgatója Andrew Canter-rel, a BCMA global CEO-jával és Greg Turzynskival tárgyalt a közép európai teendőkről, a piaci edukációról és jövőbeni együttműködésről Londonban. A Republic Group látja el a regionális központ szerepét ezután, mely a tagok toborzását és a szakmai információk elérhetőségét, kutatásokat és konferencia szervezést jelent 2017-től. Az első ilyen rendezvény a Kreatív szaklappal közösen, Multi Screen Advertising címmel kerül megrendezésre, melynek időpontja március 9.
Egyre inkább előtérbe kerül a Y és Z generáció reklámfogyasztása, hiszen ebben a korcsoportban a legmagasabb a reklámkerülés, ez a generáció csak hasznos tartalmat hajlandó fogyasztani, ezért a branded content kiemelt jelentőségű stratégiai szempont már ma is a globális vállalatok marketing stratégiájában. A BCMA a Republic Groupot bízta meg a szervezet tudásának lokális megosztásával és a közép-európai piac edukációjának irányításával.
A Republic Group az új szolgáltatások bevezetését március 9-től kezdi meg, mely a branded content, branded entertainment, és gaming területeket foglalja magában. A szolgáltatások bevezetéséért Fabricius Gábor a vállalat innovációs igazgatója felelős.