A Magyar Franchise Szövetség 2016-ban ismét kiírta pályázatát, amellyel összesen 8 kategóriában indulhatott el a versengés a Szövetség szakmai elismeréséért. A piacvezető táplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA Az Év Hazai Franchise Hálózata címért pályázott, melyet el is nyert.
Az 500 alkalmazottal, közel 130 franchise üzlettel és 70 országra kiterjedő forgalmazói hálózattal rendelkező vállalat pályázati anyagában beszámolt bolthálózatának bel- és külföldi lefedettségéről és forgalmának alakulásáról. Bemutatta 2016 évi marketing tevékenységét, illetve a tavalyi know-how fejlesztéseket, innovációikat. Ezen fejlesztéseket a BioTechUSA nemcsak az üzletek megújításában hajtotta végre, hanem olyan termékekkel lépett a piacra – például a saját gyártású cukor-, laktóz- és gluténmentes, Zero Bar névre keresztelt fehérjeszelettel – ami még Európában is egyedülállónak mondható.
A minőségi szolgáltatás és a minőségi termékek biztosítása érdekében a BioTechUSA csapatának valamennyi tagja 2009 óta központilag szervezett, vizsgaköteles képzési programokon vesz részt táplálkozás, sportcélú étrend-kiegészítők és sporttudományok terén. Üzlethálózatukban szaktanácsadó eladók dolgoznak, akik komplex tanácsadást nyújtanak a vásárlások mellé ingyenes szolgáltatásként, annak érdekében, hogy minden fogyasztó személyre szabott kiszolgálásban részesülhessen, és olyan étrend-kiegészítőt vigyen haza, ami korának, nemének, egészségi állapotának és céljainak a legmegfelelőbb.
A 2016 évi franchise díjak kiosztására 2016. január 19-én került sor, a hazai franchise szakma legrangosabb eseménye, a Díjkiosztó Gálavacsora keretében.