- Hirdetés -

Valentin-nap – Ezek a legnépszerűbb ajándékok

|

- Hirdetés -

A magyarok több mint kétharmada azt vallja, hogy már megtalálta élete párját, és minden második ezt meg is ünnepli február 14-én. Ilyenkor átlagosan 1000 és 5000 Ft között költünk ajándékra – derül ki a Szerencsejáték Zrt. felméréséből.

 

2017 elején a Szerencsejáték Zrt. 1000 fős reprezentatív online kérdőíves felmérést végzett a hazai felnőtt lakosság körében arról, hogy mennyire érzik szerencsésnek magukat a szerelemben, és milyen ajándékozási szokásokat követnek Valentin-napon.

 

A kutatásban részt vevők több mint kétharmada nyilatkozott úgy, hogy szerencsésnek tartja magát a szerelemben, csupán egyharmaduk keresi továbbra is az igazit. Azoknak sem kell aggódniuk, akikre régóta nem talált rá a szerelem – a boldog párkapcsolatban élők több mint egynegyede állította, hogy öt évnél is hosszabb idő volt, mire megtalálta azt, akire mindig is várt.

 

Bár sokan felesleges hóbortnak tartják, de még így is népszerű ünnep a Valentin-nap Magyarországon: a 18 év felettiek mintegy fele rendszeresen megünnepli ezt a napot. Ilyenkor átlagosan 1000 és 5000 Ft között költenek ajándékra, de nem ritka, hogy akár 10 000 Ft-ot is kiadnak valamilyen különleges meglepetésre.

 

Az ajándékozók 50%-a édességgel, bonbonnal szokta meglepni szerelmét, de szinte ugyanennyien vannak azok, akik egy kettesben elköltött vacsorával teszik meghitté az ünneplést. Nem csak esküvőkön, de Valentin-napon is népszerűek a sorsjegyek; az ajándékozók több mint fele vásárolna szerencsét hozó ajándékként „Sok szeretettel” sorsjegyet.

 

Emellett persze ki tudna nemet mondani arra, ha egy utazással lepné meg párja? Hölgyeim, bizony erre is sor kerülhet, hiszen a válaszadók közel kétharmada állította, hogy 1 millió Ft összegű lottónyeremény esetén biztosan elutaznának kettesben valahová.

 

Azok sincsenek egyedül, akik úgy gondolják, nem csak ezen a napon lehet kedveskedni a párunknak. Tízből kilenc válaszadó úgy nyilatkozott, hogy szerelmünk megajándékozását nem csak erre az egy napra kell korlátozni.

 

Ha pedig te is minden esküvői trendet ismersz már, de még szingli vagy, készülj a szerelmesek ünnepére, hiszen felmérésben résztvevő egyedülálló vagy párkapcsolatban élő férfiak közel fele azt állította, hogy ezen a napon szívesen megkérnék jelenlegi vagy jövőbeni párjuk kezét.

 

Bár a Valentin-nap a szerelmesek ünnepe, az év minden napján érdemes éreztetni a másikkal, hogy fontos számunkra. Egy apró, kedves gesztushoz nem kell megvárnunk ezt az egy napot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre költik a pénzüket a fiatalok

A mai fiatalok túl sokat költenek divatra, szórakozásra és csak a mának élnek? A harminc alattiak vagy az idősebbek kezelik ügyesebben a pénzügyeiket? Egyebek közt ezekre a kérdésekre is választ keresett az a friss...

Alig érezhető profitnövekedésre számítanak a vállalkozások

Szerény, de már a várható inflációt meghaladó pénzügyi eredményekre számítanak idén a vállalkozások. A K&H kkv bizalmi index első negyedéves eredményei alapján átlagosan 7,7 százalékos árbevétel-növekedést és 3,9 százalékos profitbővülést valószínűsítenek a következő egy...

Megduplázódott a külföldi munkát kereső magyarok aránya

Világszerte a dolgozók 63 százaléka nyitott arra, hogy más országban vállaljon munkát, több mint 20 százalékuk aktívan keres így állást. A magyarok esetében jelenleg kisebb, 15 százalék az aktívan külföldi állást keresők aránya –...

Ismét környezetbarát minősítést kaptak az LG csúcstévéi

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...

Kiderült mit féltenek legjobban a magyarok

2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül. Az esemény alkalmából a Genertel Biztosító átfogó kutatást végzett, hogy megtudja, mik a magyar lakosság lakásbiztosítással kapcsolatos preferenciái. Mitől féltjük leginkább az otthonainkat?...

Ezeket a divatcikkeket keresik most a legtöbben a webáruházakban

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb...

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

tévénéző nézettség

Új sorozatokkal erősít a Direct Now

A tavaszi hónapok során újraélednek a képernyőn a magyar filmek klasszikusai, érkezik a kétezres évek egyik legnagyobb bűnesetén alapuló Az évszázad csalása, és kizárólag az alkalmazásban nézheted vissza az áprilisban debütáló The Walking Dead:...

Erre költik a pénzüket a fiatalok

A mai fiatalok túl sokat költenek divatra, szórakozásra és csak a mának élnek? A harminc alattiak vagy az idősebbek kezelik ügyesebben a pénzügyeiket? Egyebek közt ezekre a kérdésekre is választ keresett az a friss...

Alig érezhető profitnövekedésre számítanak a vállalkozások

Szerény, de már a várható inflációt meghaladó pénzügyi eredményekre számítanak idén a vállalkozások. A K&H kkv bizalmi index első negyedéves eredményei alapján átlagosan 7,7 százalékos árbevétel-növekedést és 3,9 százalékos profitbővülést valószínűsítenek a következő egy...

Megduplázódott a külföldi munkát kereső magyarok aránya

Világszerte a dolgozók 63 százaléka nyitott arra, hogy más országban vállaljon munkát, több mint 20 százalékuk aktívan keres így állást. A magyarok esetében jelenleg kisebb, 15 százalék az aktívan külföldi állást keresők aránya –...

Ismét környezetbarát minősítést kaptak az LG csúcstévéi

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...