Már dinamikus teszten, extrém körülmények között finomhangolják a bajor márka modelljét Észak Svédországban.
Annak érdekében, hogy bajor márka ügyfelei minden vezetési szituációban megbízhassanak a BMW technológiáiban és átélhessék a vezetés intenzív élményét, a prémiumgyártó rengeteg időt, energiát és járműépítési szaktudása legjavát adja bele az új modellek fejlesztési, tesztelési és gyártási folyamataiba. A sorozatgyártás beindítása előtt a BMW mindegyik modelljét extrém tesztelésnek veti alá, az előszériás járműveknek így a legváltozatosabb időjárási körülményei közepette, sivatagi forróságban és sarkköri fagyban kell bizonyítaniuk.
Átfogó finomhangolás a maximális biztonság és a legendás vezetési élmény érdekében
A befagyott tavak jeges, hófödte felületei és a több réteg hóval borított kietlen téli utak ideális tesztkörülményeket biztosítanak, ahol a vezetési üzemmódokon keresztül vezérelt járműbeállítások is kiválóan finomíthatók – a maximális vezetési élmény és a lehető legnagyobb biztonság elérése érdekében. A végeláthatatlan hóföldeken a BMW profi pilótákból és mérnökökből álló tesztcsapata a legszélsőségesebb vezetési szituációkban állíthatja be és hangolhatja össze a hajtáslánc-technológiákat és az olyan vezetést támogató rendszereket, mint például a dinamikus menetstabilizáló rendszer (DSC – Dynamic Stability Control) vagy a dinamikus vonóerő-szabályzás (DTC – Dynamic Traction Control). A heteken át tartó, intenzív finomítás garantálja, hogy a sorozatgyártásba kerülő BMW modellek a vérpezsdítő vezetési élmény, a hosszú távú megbízhatóság és a maximális biztonság hármas egységével kényeztetik a bajor prémiumgyártó ügyfeleit.
Ideális feltételek az új BMW X3 sarki teszteléséhez
A BMW tesztcsapata Észak-Svédország hófödte tájaira vitte tesztelni az új BMW X3 előszériás modelljeit, amelyeknek jéghideg szélben, havon és jégen is bizonyítaniuk kell. A Lappföld történelmi tartományában található és az északi sarkkörtől mindössze 56 kilométerre délen elterülő Arjeplog környéke mindehhez ideális feltételeket biztosít. A levegő itt -20 Celsius fokos vagy még hidegebb, a befagyott tavak felszínét pedig vastag hóréteg borítja. Az egybefüggő, több tíz négyzetkilométer kiterjedésű területeken a kormány-, a futómű- és a hajtáslánc-beállítások is részletekbe menően tesztelhetők, az egyes állások pedig minden tekintetben összehasonlíthatók egymással. Sőt mi több, a csúszós felületeken a BMW xDrive intelligens összkerékhajtás legújabb változata is tovább finomítható, nem csupán a jeges útfelületeken biztosított lehető legjobb tapadás elérése, de a kerekek és tengelyek közötti teljesítmény- és forgatónyomaték-elosztás optimalizálása érdekében is. A minden vezetési szituációban agilis kezelhetőség és a precíz irányíthatóság így még intenzívebb vezetési élményt és folyamatosan aktív menetbiztonságot garantál.