A Lidl Magyarország 13 terméke kapta meg idén az Év Terméke Díjat, melyet egy országos, reprezentatív felmérés során választottak ki a fogyasztók.
A Lidl Magyarország üzleteiben kapható sajátmárkás termékek kiváló minőségüknek köszönhetően idén is elnyerték a vásárlók bizalmát: 5 kategóriában 13 termék kapta meg az Év Terméke Díjat. A megmérettetésen az elmúlt 18 hónapban piacra vezetett új és vagy innovatív, valamint megújult termékekkel nevezhettek a résztvevők. A többek között FMCG szakemberekből, gazdasági és marketing szakértőkből, valamint újságírókból álló, 14 tagú szakmai zsűri előszűrését követően országos fogyasztói reprezentatív felmérés eredményeként választották ki a legjobb termékeket.
A Lidl Magyarország az élelmiszer és állateledel termékcsoportban kapta meg az elismerést, a 2015. január 1. és 2016. június 30. között bevezetett termékekkel. A vállalat a következő kategóriákban szerezte meg a díjat:
– sajt kategóriában a Bluedino laktózmentes sajt,
– bio sütési alapanyag kategóriában a Castello Bio termékcsaládja,
– reform élelmiszer kategóriában a Castello Fit & Well termékcsaládja,
– gluténmentes termékcsalád kategóriában a Castello Gluténmentes termékcsaládja,
– valamint felvágott kategóriában a Pikok Pannónia termékcsaládja.
Az elismerés elnyerésének egyik legfontosabb feltétele, hogy a termékek a vásárlók szemszögéből valódi értékkel bírjanak. A Lidl termékei – Castello Bio, Fit & Well és gluténmentes termékcsaládok, valamint a Bluedino laktózmentes trappista sajt -nemcsak kiváló minőségükkel győzték meg a vásárlókat, hanem azzal is, hogy segítik az egészségtudatos táplálkozást.
„A társadalmi felelősségvállalás stratégiánk része az egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos edukáció, ennek megvalósulását pedig az üzleteinkben kapható termék szortimentünk szinte maradéktalanul kiszolgálja. Az Év Terméke Díj elnyerése egy újabb bizonyíték arra, hogy sajátmárkás termékeink kiváló minőségűek.” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.