A P&G kinyitja kapuit az ígéretes magyar üzleti tehetségek előtt, egyedülálló lehetőséget kínál számunkra: olyan vezető menedzser szerepébe bújhatnak, aki egy egymilliárd dolláros márkáért felelős. A magyar diákok másik 28 európai ország résztvevőivel fognak versenyezni, hogy lehetőségük legyen a Gillette bostoni központjában dolgozó tapasztalt menedzserek nyomdokaiba lépni. A program kihagyhatatlan lehetőséget kínál, mely során a versenyzők a P&G legjobb vezetőinek segítségével válhatnak a P&G csapat tagjaivá.
„A CEO Challenge teljes mértékben képviseli a P&G elveit, hiszen a legnagyobb tehetségek meggyőzéséről, felvételéről és sikeres vezetőkké képzéséről szól. Meglátásunk szerint semmi nem helyettesítheti a gyakorlati tapasztalatot és a jelentőségteljes felelősségvállalást. Pontosan ezért a program keretein belül különleges lehetőséget kínálunk Közép-Európában tehetségei számára: vezetői szerepkörbe lépve megtapasztalhatják, milyen érzés valós üzleti döntéseket hozni egy milliárddolláros vállalkozásban” – mondta Geraldine Huse, a P&G közép-európai régiójának vezérigazgatója.
Ez a program több egy átlagos esettanulmánynál és kidolgozandó projektnél. A résztvevő hallgatóknak egy versenyképes termék bevezetési stratégiát kell kidolgozniuk az egyik legnagyobb globális márka számára. A kihívás középpontjában az új Gillette borotva áll. A fiatal tehetségeknek menedzseri szerepbe helyezkedve kell egy mindenre kiterjedő tervvel előállniuk, mely tartalmazza egy sikeres termékbevezetés minden főbb pontját kezdve a fogyasztók megértésétől, a vásárlási szokásokon át, a marketing kampányok megtervezéséig. Ki kell dolgozniuk egy hatékony eladási stratégiát, beleértve a pénzügyi tervezést és az ellátási lánc megoldásait is.
Az egyedülálló lehetőség részeként tesztelik a fiatal tehetségek üzleti elgondolásait, vezetői, kommunikációs és döntéshozatali képességeit, csak úgy, mint a csapatban való munkájukat. Ez az, amit egy P&G vezető szerepébe bújva érezniük és gyakorolniuk kell. A programok során tapasztalt menedzserek fogják segíteni a hallgatókat, akiktől valós idejű visszajelzést és segítséget is kapnak. A győztes csapatnak az elismerés mellett egyedülálló lehetőségben lesz része: alkalmuk nyílik ötletük kidolgozásának folytatására és a Gillette központjában dolgozó menedzserekkel való közös munkára, ahol megfigyelhetik az egymilliárd dolláros márka fejlesztéseit és a munkavállalók dolgos mindennapjait.
A programba negyed-és ötödéves hallgatók jelentkezését várják Európa országaiból, beleértve Lengyelországot, Csehországot és Magyarországot. A pályázaton való részvételhez az alábbi lépéseket kell megtenni:
-
Március 16-ig regisztrálni és követni az online kiválasztási folyamatot.
-
Elkészíteni az online esettanulmányt és részt venni a P&G menedzserével való online interjún.
-
A verseny elődöntőjébe kerülve (amely Varsóban kerül megrendezésre) a P&G közép-európai vezetői előtt bemutatni az elkészített esettanulmányt.
-
A genfi döntőben a közép-európai régiót képviselve versenybe szállni a pályázat fődíjáért, az egyhetes bostoni utazásért a Gillette nemzetközi központjában, ahol a nyertesek a Global Team mindennapi munkájában vehetnek részt.
A legutóbbi kihívás döntősei is izgatottan meséltek a genfi döntőbe jutás élményeiről: „Fantasztikus lehetőség volt ennyi bámulatos emberrel találkozni és megtapasztalni, ők hogyan dolgoznak a mindennapokban. Nemcsak a pályázaton való részvétel, de a P&G működésébe való betekintés is rengeteget adott a jövőnk építéséhez” – mondta Daria Hvizdalova Csehországból.
„Stratégiai munkát végezni, látni egy nagyvállalatot belülről valóban igazi jutalom volt.” – tette hozzá Marco Stojanovic Szerbia döntőse.