A GroupM idén januárban indította el rendhagyó utánpótlásnevelési programját, a GroupM Akadémiát. A program nagyon sikeresnek bizonyult, amit az eddigi több száz jelentkező és az összetett felvételi eljáráson keresztül kiválasztott hallgatók eddigi eredményei is igazolnak.
A GroupM Akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye az online marketing szakmát, és persze támogatást nyújtson az iparág folyamatos munkaerőhiányának enyhítéséhez.
A GroupM Akadémia eddigi két hónapja alatt 9 új fiatal szakember végezte el a digitális marketing alapképzést és PPC specializációt, és emellett aktívan részt vesz a csoportba tartozó ügynökségek mindennapi munkájában. „Nagyon büszke vagyok rá, hogy a képzésen részt vevő hallgatók mindegyike már néhány hét alatt megszerezte a Google AdWords-minősítést, és az ügynökségek is elégedettek a munkájukkal. A hallgatóknak az Akadémia blogjára a képzésről írt beszámolói és visszajelzései is arról tanúskodnak, hogy jó úton járunk.” – mondta Ihász Ingrid, a GroupM digitális jövőért felelős vezetője.
A korábbi képzési anyagokra épülő programmatic specializáció a napokban kezdődött a hallgatók számára, amelynek során betekintést nyernek a GroupM platformjainak, a Xaxis-nak és a Light Reactionnek a működésébe.
„A programmatic képzés során a szükséges elmélet mellé a lehető legtöbb gyakorlatot társítjuk. Az egész iparág programmatic szakemberhiányban szenved, a képzés elindításával hatalmas lépést tettünk a sok specialistát igénylő üzletágunk folyamatos utánpótlásának biztosítása irányába.” – mondta Barnóth Zoltán, a GroupM digitális vezetője.
A GroupM évente három kurzus elindítását tervezi, a második turnus toborzási időszaka már el is kezdődött. A program egyik különlegessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak és az azt elvégző legtehetségesebb fiatalok számára a GroupM ügynökségek munkalehetőséget biztosítanak.