Az ice teáiról már jól ismert XIXO márka újabb piaci szegmenst vett célba az idei főszezonban. A hazai üdítőital-gyártó cég idén is újdonsággal lepi meg a fogyasztókat. Az egyedi receptúrával három népszerű ízben – Cola, Orange és Lemon – elérhető új üdítőcsalád áprilistól már kapható lesz a hazai üzletekben.
A boltok polcaira folyamatosan kikerülő új szénsavas XIXO italok igazi meglepetésként robbannak be a hazai üdítőital-piacra. A termékek a XIXO márkától már megszokott kiváló minőséget képviselik, így például nem tartalmaznak tartósítószert. A cukros üdítőitalok fogyasztását mellőző fogyasztóknak igazi jó hír, hogy a XIXO Cola, XIXO Orange és XIXO Lemon üdítőket szteviával és fruktózzal édesítik, míg a cukormentes XIXO Cola Zero termék szteviaval, de aszpartám felhasználása nélkül készül, így egy igazán kompromisszumok nélkül fogyasztható italról van szó.
„A csökkentett energiatartalmú üdítőkkel Szikszó és Miskolc környékén élők már találkozhattak is, mert a nagyközönség először április első hétvégéjén a szikszói Angel Station – Angel Petrol megnyitóján kóstolhatta a termékeket. A hétvége alatt a jósolt népszerűségnek megfelelően rengeteg üdítő fogyott. A rendezvényen a legnépszerűbb íz is a várt szerint alakult, de nem szeretnénk befolyásolni senkit a választás során” – nyilatkozta a HELL cégcsoport marketingigazgatója, Pantl Péter.
Az új XIXO szénsavas üdítők fémdobozos kiszerelése az ízeknek megfelelő, figyelemfelkeltő designt kapott. Az üdítők a cégcsoport által képviselt alapelv – „Kiváló minőség, elérhető áron” – alapján kedvező áron vásárolhatók meg.