Többek között az Aria Hotel, a Four Seasons Hotel Gresham, az Aquaworld Budapest és a sárvári Spirit Hotel Thermal Spa is ott van a Tourism Social Media Awards idei 49 döntőse között. A TSMA 2017 díjjal a turizmusban alkalmazott legjobb közösségi média megoldásokat ismerik el.
Egy hét múlva, május 4-én derül fény arra, hogy kik nyerik a Tourism Social Media Awards idei díjait, melyek a legjobb Facebook- és Instagram-oldalak a hotelek között, és melyek a legjobb közösségi média megoldások a turizmusban. A szakmai workshopot követő díjátadón összesen 49 döntős izgulhat azért, hogy megkapja-e a TSMA 2017 díjat – derül ki a szervezők közleményéből.
Hagyományteremtő céllal indította útjára a Turizmus.com és a Fészbuker.hu a Tourism Social Media Awards (TSMA) versenyt, mely a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média oldalait és megoldásait díjazza. A TSMA zsűrijének döntése alapján a verseny két fő kategóriájában összesen 49-en jutottak a döntőbe. A végeredmény egyrészt a Fészbuker.hu közösségi médiával kapcsolatos objektív adatai, másrészt a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri döntése alapján alakul ki. A zsűri tagjai Bognár Ákos (Network 360 Reklámügynökség), Flesch Tamás (MSZÉSZ), Kenderesy Nadin (Turizmus Kft.), Kovács András (GazdaságTV), Lakatos Zsófia (MPRSZ), R. Kovács Dániel (Front Page Communications) és Szigetvári József (Szallas.hu).
„A Tourism Social Media Awards versenyt komoly szakmai érdeklődés övezi. A legjobb közösségi média megoldások három alkategóriájába várakozáson felüli számú pályázat érkezett, mely azt mutatja, hogy a social media kiemelt szerepet kap a turisztikai szereplők kommunikációs aktivitásai között” – mondta el a tapasztalatokat R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, a TSMA zsűrijének tagja.
A TSMA díjait idén két fő kategóriában lehet elnyerni. A zsűri megválasztja egyfelől az év legjobb Facebook- és Instagram-oldalait az MSZÉSZ hotel tagjai körében, valamint a beérkezett pályázatokból kiválasztja a magyar turizmus legjobb közösségi média megoldásait. A TSMA-ra három alkategóriában lehetett pályázni: social branding témakörben integrált közösségi média jelenléthez kapcsolódó nevezésekkel; social content témakörben kreatív megoldásokat alkalmazó közösségi média tartalmakkal (pl. innovatív vizuális megoldások, videók, játékok); social campaign témakörben pedig közösségi médiában (is) futó kampányokkal.