A sikeres első képzés után, amely nyolc új munkatárssal gazdagította a GroupM-et, május 22-én elindult a GroupM Akadémia második kurzusa. A program jelenlegi körétől már új vezető támogatja az ügynökségi csoport utánpótlásnevelését.
Török Diána 2017. május 8-ával Ihász Ingridet váltotta a Head of Digital Future pozícióban, miután Ingrid szülési szabadságra távozik. Dia feladata az Ingrid által korábban lerakott biztos alapok továbbépítése, a képzési program kiterjesztése további területekre – derül ki a GroupM közleményéből.
A most érkezett szakember majd 15 éven át médiaoldalon dolgozott, először szakújságíróként, majd szerkesztőként és tartalomfejlesztési vezetőként. 2011-től a Médiapiac szaklap főszerkesztője volt, majd a teljes Médiapiac márka (print, online, konferencia, rádió) tartalomfejlesztéséért felelt. 2016 februárjában igazolt át ügynökségi oldalra: a Neo Interactive marketing & knowledge managereként többek között az ügynökség belső képzéseiért és piaci tudásmegosztó projektjeiért felelt.
„Túlzás nélkül mondhatom, hogy nemes feladat fiatal szakemberek képzéséért felelni. Ennek az üzleti tétje sem kicsi, hiszen a digitális marketing iparág komoly HR-kihívásokkal küzd. Ingrid egy nagyon átgondolt, klassz rendszert adott át nekem, az én feladatom az, hogy ezt továbbgondoljam”, mondta el az új Head of Digital Future kinevezése kapcsán.
„Nagyon jól alakult az Akadémia első kurzusa, nagy köszönet érte Ingridnek, aki egy ideig most „csak” a saját 0-24 órás „akadémistájával” fog foglalkozni. Rengeteg fejlesztési irányunk és ötletünk van, ezek kidolgozását és megvalósítását Diától várjuk, aki hasonló területeken már bizonyított, így teljesen biztos vagyok abban, hogy kiváló kezekben marad a GM képzési projektje” – tette hozzá Barnóth Zoltán, a GroupM digitális vezetője.