Idén tizenharmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A dm 2017-ben is elnyerte az elismerést. A drogéria mozgalmas tavaszi időszakon van túl, hiszen üzletei megújultak, új saját márkás sminkmárkát vezetett be, a nyarat pedig egy családi fesztivállal koronázza meg.
A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2017-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással. A döntés értelmében a dm a tavalyi év után idén is elnyerte a minősítést, a díj történetében hetedszer.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
A dm 258 üzletben várja termékeivel és folyamatosan bővülő szolgáltatásaival a vásárlókat. A dm üzletei tavasztól a piac aktuális trendjeit és a vásárlók szokásait figyelembe véve megújultak, a változtatással a dm helyet teremtett az új, innovatív termékeknek, hogy a vásárlók még változatosabb szortimenttel találkozzanak, az üzletek pedig megszépülve kínálhassanak új impulzusokat a vásárlóknak. Tavasszal debütált a dm-ben a trend IT UP sminkmárka, a dm saját márkáját nemzetközi trendek inspirálták, nagyon kedvező ár-érték arány jellemzi a termékcsaládot, amely különleges, hiánypótló termékeket is kínál a vásárlóknak. Kibővült szortimenttel találkozhatnak a vásárlók a natúrkozmetikumok területén is.
A dm idén nyáron egy egyedi eseménnyel is készül, augusztus 26.-27-én nyárzáró családi fesztivált rendez Velencén. A dm célja, hogy tartalmas szórakozási lehetőséget nyújtson a családoknak, a GyereKi! Fesztiválon 12 programhelyszínen várják a látogatókat.