A meleg nyári hónapokra új, limitált szériás jegesteákkal kedveskedik fogyasztóinak a XIXO márka. A különleges aromájú frissítők egy Ázsiából indult gasztrotrendet követve hódítanak, ugyanis kétféle virág ízesítéssel készülnek.
A kiváló minőségű jegesteáiról ismert magyar márka, a XIXO idén nyáron sem hagyja frissítő újdonságok nélkül fogyasztóit. Júniustól elérhető, nyári limitált teáikhoz egy újra népszerű gasztro trend adta az ötletet. A virágok megjelenése a gasztronómiában körülbelül húsz évvel ezelőtt Ázsiában indult el. A virágok felhasználásával a konyhaművészet az ember szinte összes érzékszervére, és nem csak az ízlelőbimbóira akar hatni. A XIXO ezt a manapság reneszánszát élő trendet követve a jegestea portfólióját két különleges – rózsa és ylang-ylang – ízű ice teával frissíti. A termékfejlesztésben élen járó ismert hazai üdítőital-gyártó új dimenziót szeretne nyitni a jegestea-piacon idei limitált nyári ízeivel. A virág aromával készült termékeik változatlanul kiváló minőségű, válogatott alapanyagokból készülnek, másfél literes PET palack csomagolásuk pedig az egységes XIXO márkajegyet követve vidám, nyári designt kapott.
A garantáltan magas minőségű jegesteákat Európa egyik legmagasabb színvonalú üzemében készíti a hazai gyártó. Teáik pasztörizáltak, nem tartalmaznak mesterséges színezékeket, viszont kiváló alapanyagokat, antioxidánst és természetes teakivonatot annál inkább. A magas minőség folyamatos innovatív megoldásokkal párosulva biztosítja a XIXO jegesteák töretlen sikerét, és mi sem jelzi jobban a cég fogyasztó-központúságát, mint hogy rendszeresen szezonális újdonságokkal örvendezteti a jeges frissítők szerelmeseit.
A limitált kiadású PET termék mellett a klasszikus ízekben fellelhető dobozos XIXO tea is kiváló választás lehet a nagy hőségben, hiszen az on-the-go kiszerelésnek és trendi csomagolásának köszönhetően régóta a márka egyik slágerterméke. Jól bevált ízeiből – barack, citrom, körte és eper – az egész család kedvére válogathat, alkalomtól függetlenül. A dobozos ice teákhoz idén egy új, a márkaimázshoz kapcsolódó, pörgős reklámspot is készült.