- Hirdetés -

Sikeres volt a Pepsi Facebook realityje

|

Teljes egészében a rajongókon múlott május 13. és június 3. között Saiid, a Pepsi által indított Facebook reality főszereplőjének izgalmas útja, amelynek végállomása az UEFA Champions League cardiffi döntője volt. A népszerű rapper és slammer 6 órányi videóanyagban számolt be kalandjairól és újonnan szerzett focis ismereteiről, beleértve 22 élő bejelentkezését 13 országon keresztül. A legnagyobb sikert Saiid legújabb focis élményeiről szóló élő videója aratta, amit Olaszországban forgatott utazótársaival, és amelyben megmutatta labdazsonglőr tudását is.

 

Saiid, az Akkezdet Phiai zenekar alapítója 21 nap alatt tette meg a kelet-magyarországi Ibránytól a walesi UEFA Champions League döntőjéig tartó több mint 6 000 kilóméteres utat. A Pepsi kalandora összesen 13 ország 30 városában járt, ahol különböző feladatokat kellett teljesítenie a Pepsi rajongók kérése szerint. Saiid aludt a debreceni stadionban, adott lakáskoncertet Egerben, fellépett Pécsett, kapus edzésen vett részt Győrújfalun, megtapasztalta az alpesi foci szépségeit Hallstattban, bejárta a müncheni stadiont, freestyle trükköket tanult a Las Ramblason Barcelonában, illetve slammelt London utcáján is. Természetesen az út végén nem hagyta ki a cardiffi UEFA Champions League döntőt sem, ahol végül azt is megtanulhatta, hogyan szurkolnak a vérbeli, szakavatott drukkerek.

 

Saiid napi élő élménybeszámolóit összesen 594 ezer rajongó kísérte figyelemmel, az összefoglalókat pedig 192 ezer. A kalandos út során összesen 6 órányi videóanyag készült, amelyből közel 5 órát a Pepsi főhősének élő bejelentkezései tettek ki. A Pepsi Facebook oldalán reakciójelek segítségével szavazhatott a közönség, mit csináljon Saiid a különböző városokban. „Nagyon örülök, hogy 786 ezer Pepsi rajongó vett részt a kampányunkban, amely a maga nemében egyedülálló, de egyúttal igen bevállalós koncepció is volt, hiszen sohasem tudhattuk előre, mit szeretnének látni a követőink” – ismertette az aktivitás tapasztalatait Buzder Nikoletta, a PepsiCo Hungary marketing igazgatója. „Éppen ezért, akárcsak a rajongók, mi is izgatottan vártuk a napi fejleményeket, a játék sikere pedig azt igazolja számunkra, hogy jó irányt választottunk akkor, amikor a közösségi média reality megszervezése mellett döntöttünk.”

 

„Az egész út hatalmas élmény volt számomra. A legmeghatározóbb emlékem az egri lakáskoncerthez kötődik, mert már rég volt arra lehetőségem, hogy ilyen kis helyen, ennyire intim környezetben léphessek fel. Szerencsére a játékban részt vevők legtöbbször nem azokra a kihívásokra szavaztak, amelyeket csak nehezen tudtam volna teljesíteni. A kapus edzés volt kifejezetten kemény, de ebből is sokat tanultam.” – mesélt Süveg Márk, alias Saiid az utazós-focis reality során átélt élményéiről.

 

Az út során készült videók és a teljesített kihívások visszanézhetők a Pepsi hivatalos Facebook oldalán és a YouTube csatornáján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...