A világ legrégebbi futócipő márkája, a Saucony új szlogent kap és arculatot is vált júniusban. A globális szintű kampány fő üzenete és szlogene: „Run Your World”. Az új platform, – amely a márka korábbi, „Find Your Strong” üzenetének kiterjesztése – a futókat arra ösztönzi, hogy saját útjuk hősei legyenek. A kampány nemzetközi szinten erős social, print és digitális médiatámogatást is kap, ugyanakkor hazai lábai is lesznek.
A most induló kampányban a Saucony a futás mindent átformáló erejét hirdeti, egy szélesebb közösséget megszólítva. Egyben biztatja a már meglévő futóbázisának tagjait is, hogy osszák meg, ők hogyan futják, alakítják saját világukat. Ezen ernyő alatt a márka idén számos fogyasztói játékot és eseményt szervez világszerte.
Bár az arculatváltás nemzetközi, de elemei bekerülnek a Saucony magyar kommunikációs eszköztárába is: „Legfőbb célunk, hogy minden szegmens, ahol jelen vagyunk, – futó, lifestyle runner, utcai cipők – „lefordítsa” magának új szlogenünket és magáénak érezze azt. Ennek érdekében olyan szereplőket és sztorikat futtatunk majd, amelyekkel könnyen tud azonosulni a hazai futóközönség és közben el is jut hozzájuk a Saucony üzenete.„– mondta a kampány hazai integrálásáról Kalovits Gábor, a brand magyarországi vezetője.
Az őszi szezon cipőinek fotózása például már az új arculat szellemében Magyarország különleges helyszínein zajlik majd. A pennsylvaniai eredetű cég távolabbi céljai között szerepelnek további exkluzív megjelenések hazai futó eseményeken. A futócipő márka kiemelt támogatója volt a májusban megrendezett III. Tihanyi Félmaratonnak, terveik szerint a II. Szigligeti Félmaratonon is találkozhat a futóközösség a Sauconyval.
A márka jelenleg kb. 4000 aktív hazai követővel van jelen a Facebookon, ezt a számot év végéig meg szeretné duplázni a cég, amelyet nyereményjátékokkal, szavazásokkal is támogat. Az Instagram csatornájukon több olyan Saucony-sztori is fut majd az év második felében, amelytől a követők számának dinamikus növekedését és további futók bevonódását várják.