Októberben, a fővárosi Vörösvári úti étterem átalakításával kezdi meg hazai egységei „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s, a tervek szerint 2019 végére a hálózat valamennyi egysége így üzemel majd. A vállalat a friss éttermi élmény támogatására egy új „Vendégélmény Menedzser” pozíciót is létrehozott, amelyre a munkatársak kiválasztása már folyamatban van.
A vállalat áprilisban jelentette be, hogy már az idei évtől az „Experience of the Future” koncepció szerint, innovatív konyha- és kiszolgálási folyamtokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét. A Vörösvári úti egység átalakítását október és november folyamán négy további étterem megújítása követi, a tervek szerint pedig 2019 végére a hálózat valamennyi egysége az új koncepció szerint üzemel majd.
A „Jövő Élménye” névre keresztelt új éttermi koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalhoz történő kiszolgálás lesznek. Emellett izgalmas újítás lesz egyes termékek személyes igényre szabható összetétele, vagy a családi éttermekben megújuló családbarát szolgáltatások. A kioszkoknál történő bankkártyás fizetés már a későbbi internetes, vagy mobiltelefonon történő fizetést készíti elő.
Jönnek az élménymenedzserek
Az új éttermi koncepcióban nagy hangsúlyt kap a személyesség, amely a „Jövő Élményét” alapjaiban határozza majd meg. A minden étteremben jelen lévő Vendégélmény Menedzser feladata lesz, hogy a vendégtérben gondoskodjon a vendégek kényelméről, köszöntse őket, megismertesse velük az új eszközöket, segítsen nekik követni az új folyamatokat. Bár két étteremben már egy éve működnek rendelésfelvevő kioszkok, a Vendégélmény Menedzserek munkájának fontos része lesz megmutatni a kioszkok működését, segíteni a rendelés összeállításában és leadásában, illetve az asztali kiszolgálás igénybevételében.
Könnyebb és nyugodtabb lesz a munka
A jövő élményét kínáló éttermekben a kollégák is számos újdonsággal szembesülnek majd, hiszen nemcsak a vendégtér szolgáltatásai bővülnek, de a konyhai folyamatok is megújulnak. A kollégáknak egyszerre csak egy-egy folyamatot kell felügyelniük és kézben tartaniuk, így gördülékenyebb, kiszámíthatóbb lesz a munka. A nyugodtabb, csendesebb környezetben családiasabb lesz a hangulat is, ami várhatóan a vendégtérbe is kisugárzik majd.