Egy év alatt 16 százalékkal növelte bevételei értékét és 19 százalékkal nyereségét a hazai IT cég, az ügyviteli szoftvereket forgalmazó Kulcs-Soft. A dinamikusan növekvő cég vállalati akvíziciókra készül és kifejlesztett egy korszerű ügyvitelszervezési szoftvert, amely sikerrel mutatkozott az Egyesült Államokban, a világ legkeményebb szoftver piacán.
A tavalyi év első félévéhez képest 16 százalékkal, 108 millió forinttal nőtt a Kulcs-Soft bevétele. A korábbi 660 millió forintos bevétel 768 millió forintra nőtt az év azonos időszakához képest.
A Budapesti Értéktőzsdén forgó részvény értéke egy év alatt 36%-kal nőtt.
A Kulcs-Soft belépett a digitális szolgáltatások piacára. Ehhez kialakítottunk egy digitális csatornát, az Outletet, ahol kártyás fizetés ellenében azonnal hozzáférhetővé váltak a termékek.
A cég a digitális megoldások és a hagyományos kereskedelmi csatornák használatával 2017-ben megduplázta az eladott szoftverek számát a 2016-os év első félévéhez képest.
BizXpert néven sikeresen mutatkozott be a világ egyik legfejlettebb szoftver piacán, az Egyesült Államokban egy új Kulcs-Soft szoftver.
A szoftvert az ingyenes bevezető szakaszban 213 országban több mint 115 ezren töltötték le, március óta pedig 183 fizetős felhasználó alkalmazza, 10 ezer dolláros, 3 millió forint körüli nem konszolidált eredményt elérve.
A Kulcs-Soft megváltoztatta stratégiáját is: míg korábban csak a belső fejlődésére koncentrált, a menedzsment új céljai szerint piaci akvizíciókkal kívánja bővíteni a portfolióját.
2017 februártól egy új menedzsment vette át a cég irányítását az alapító Kulcsár Tibortól, akinek vezetése alatt az 1989-ben alapított cég közel harminc év alatt a magyar informatikai piac és a hazai tudásipar egyik meghatározó és sikeres cégévé vált.
A Kulcs-Soft az elmúlt évben új menedzsmentet épített fel. A korábbi lapos menedzsment struktúrát egy korszerű struktúra váltotta fel.
„ Az új vezetés feladata a Kulcs-Soft termékeinek, szolgáltatásaink fejlesztése, új piacok meghódítása és a vállalatfelvásárlások levezénylése itthon és külföldön”- mondja Szabó Ervin, a Kulcs-Soft vezérigazgatója.
A vállalatfelvásárlási piacon a Kulcs-Soft teljesen új szereplő. Három évtizedes működése során a vállalat nem vásárolt fel más piaci szereplőket. Ezen változtat az új stratégia, amely a vállalat bevételeinek és profitjának folyamatos bővülését célozza.