- Hirdetés -

Közös fejlesztés, helyi aktiválás – interjú Juhász Péter Tiborral

|

Tömeges, mégis perszonalizált digitális marketing lehet a hatékony megoldás a sokszínű közönség elérésére – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője, az idei Marketing Masters egyik előadója. A szakember kedvenc területe a tartalommarketing és beszélt arról is, hogy mi jelenti számára a legnagyobb kihívást, illetve miből meríthetnek erőt a marketingesek.

 

– Évek óta nagyon jól szerepel a Cannes-i reklámfesztiválon a Deutsche Telekom és a díjazott kampányokban a magyar szakemberek is komoly szerepet játszanak. Mikor jöhet el az az idő, hogy Magyar Telekom hoz el egy díjat magyar ügynökséggel együttműködve?

 

– Szerintem inkább arra kell törekednünk, hogy legyen minél több sikeres nemzetközi kampány, amiben mi magyarok is aktívan részt veszünk, de élvezzük a központi erőforrások adta lehetőségeket. Közös fejlesztés, helyi aktiválás lehet a jó modell.

 

– A digitális megoldásoknak, új technológiáknak köszönhetően hatalmas változások vannak a marketingpiacon is. A Telekom milyen eszközökkel tudja a leghatékonyabban elérni a nagyon sokszínű célközönségét?

 

– Erre a kérdésre nagyon röviden a tömeges, mégis perszonalizált digitális marketing a válasz. Kicsit hosszabban pedig csak közhelynek hangzó, de nagyon aktuális buzzwordöket tudnék puffogtatni. Hosszan meg nincs lehetőség itt válaszolni.

 

– Melyik a kedvenc marketing területed?

 

– Egyértelműen a contentmarketing.

 

– Mi jelenti a legnagyobb kihívást számodra a marketingben?

 

– Elfogadni azt, hogy nem tudok naprakész lenni. Képtelenség begyűjteni, szortírozni és elsajátítani a feldolgozhatatlan mennyiségű új tudást, ami keletkezik a szakmában naponta. Próbálkozni lehet.

 

– Milyen marketing aktivitásotokra vagy a legbüszkébb az elmúlt egy évből?

 

– Ha szabad, mondok inkább hármat. Az új mobilportfólió bevezetése, ami végül is egy egyszerű termékbevezető kampány, de az Isobar segítségével sikerült újszerűen megközelíteni a témát, és így minden célkitűzést túlteljesített. „Miattad.” Szeptemberben vezettük be a fiataloknak szóló Magenta 1 ajánlatot a Mitoval. Tartalom oldalról fogtuk meg a témát. Szakítottunk minden hagyományos kreatív fejlesztési és média tervezési gyakorlattal. Pont egy éve ért véget a sportkampányunk. A DDB javaslatára minden egy közösségi aktivitásra épült. Az egész országot megmozgattuk a valaha volt talán legsikeresebb magyar social aktivitással. Az emberek 10 százaléka dobbantotta meg a focistáknál és olimpikonoknál lévő szívet, miközben a márka megítélése sokat javult.

 

– Mit tanácsolnál a többi marketing döntéshozónak, hogyan kezeljék a kihívásokat?

 

– Töltsenek sok időt a családjukkal és a barátaikkal. Abból mindig lehet meríteni.

 

– Véleményed szerint miért érdemes eljönni a Marketing Masters-re, illetve az Országos Marketing Konferenciára?

 

– Még nem voltam, úgyhogy nem tudom, érdemes-e elmenni. De nagyon kíváncsi vagyok. Arra törekszem, hogy az én előadásom érdekes és hasznos legyen.

 

Az Országos Marketing Konferencia (november 15-17.) második napján ismét megrendezi a Marketing&Media magazin és a Magyar Marketing Szövetség a Marketing Masters konferenciát. Az érdeklődők 25 perces előadásokat hallgathatnak meg a legújabb marketingkommunikációs trendekről, valamint érdekes és friss esettanulmányokat ismerhetnek meg, az előadók között pedig ott lesz Juhász Péter Tibor is. A 28. Országos Marketing Konferenciát a Park Inn by Radisson Budapestben rendezik meg, regisztrálni itt lehet az eseményre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...