Három hét múlva kezdődik a hazai marketingszakma legnagyobb rendezvénye, az Országos Marketing Konferencia, amelynek keretében idén is megrendezik a Marketing Masters-t. Az érdeklődők egyedi tartalmakkal, 30 perces előadásokkal és az idén háromnapos esemény utolsó napján workshopokkal gyarapíthatják tudásukat. A Marketing Masters-en pedig ismét a marketingszakma legelismertebb szakemberei mutatnak be érdekes esettanulmányokat.
Idén november 15-17. között rendezik meg a 28. Országos Marketing Konferenciát. Az esemény első napján a marketingstratégia témájú plenáris ülést két terem egészíti ki, a Digitális Marketing (Digital Hack) és a Média/kommunikáció szekciók, amelyek együttesen biztosítják a felkészülést a jövő évre, valamint a szekciótermekben elhangzó előadások az eddigiekkel ellentétben már déltől, az első nagy szünet után fognak kezdődni.
A második napon, a Marketing&Media magazinnal közösen szervezett Marketing Masters Konferencián a megbízói oldal TOP marketingvezetői előadásaik és esettanulmányaik keretében bemutatják a legújabb marketing trendek szakmailag helyes marketing gyakorlatait, igazi véleményvezérként osztják meg gondolataikat a marketing területeinek jövőbeni alkalmazásáról, valamint alakítják a marketing irányzatait és edukálják, inspirálják a marketingeseket, márkatulajdonosokat, marketingtevékenységet végzőket. A Marketing Masters előadói között ott lesz Horváth Magyary Nóra, Bánhegyi Zsófia, Szollár Domokos és Beke Zsuzsa is.
Az Országos Marketing Konferencia harmadik napján az elmélyültebb műhelymunkáé lesz a főszerep, két workshop teremben zajlanak majd az események, digitális marketingstratégia és kreatív markertingstratégia tervezéssel foglalkozunk majd.
A 28. Országos Marketing Konferenciát és a Marketing Masters-t a Park Inn by Radisson Budapestben rendezik meg, regisztrálni itt lehet az eseményre.