Hihetetlen, de igaz: már elindult a hangszépségverseny!

Three happy customer support phone operators at office

A zsűri 10 női és férfi ügyfélszolgálatost választott a VI. Contact Center Hangszépségverseny döntőjébe, mostantól a közönség dönthet róla, hogy kik legyenek 2017-ben Magyarország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a Music FM-mel együttműködésben, a Multicom támogatásával és a Kreatívval együttműködésben hatodik alkalommal is megrendezi hagyományos Contact Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezhettek. Idén is nagy számú és magas színvonalú nevezés érkezett, melyek közül az zsűri választotta ki a döntősöket, akik Márai Sándor Füveskönyvének egy részletét olvasták fel.
A döntőbe jutott 10-10 legszebb hangú női és férfi ügyfélszolgálatosra mostantól november 27-e, hétfő 12 óráig lehet szavazni. Az egyes kategóriák győzteseit pedig november 28-án a Kreatív Lollipop 2017 díjátadó gáláján hirdetik ki, és a szakmai elismerésen túl egy-egy két főre szóló wellness-hétvégét nyernek. Az idei megmérettetés partnere a Music FM Call Center című műsora, akik különdíjat ajánlottak fel a második helyezést elérő versenyzőknek, míg a harmadik helyeztettek egy Kreatív előfizetéssel gazdagodnak.
A zsűri tagjai Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője, Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke és Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagjai voltak.
Legfontosabb dátumok
Közönségszavazás és döntőzsűrizés vége: 2017. november 27. 12 óra
Díjátadó: 2017. november 28.