Az Ads Interactive-ot bízza meg online hirdetési felületeinek képviseletével a Ringier Axel Springer Magyarország (RAS). A kiadóvállalat és a hazai médiaértékesítő stratégiai együttműködése 2018. január 1-jétől indul.
A Ringier Axel Springer Magyarország kiszervezi a digitális termékeihez kapcsolódó sales és ügyfélkapcsolati tevékenységét, így 2018-tól az Ads Interactive Media Group értékesíti a Blikk.hu, a Blikk Rúzs, a Kiskegyed.hu, a Glamour.hu, a Noizz.hu, az Egészségkalauz.hu és a Recepttár.hu hirdetési felületeit – derül ki a médiavállalat közleményéből.
Az együttműködés keretében az Ads Interactive képviseli a kiadó digitális termékeit a média ügynökségek irányában. A nyomtatott kiadványok és a BTL aktivitások sales tevékenységét, valamint a kiadó legnagyobb partnereinek kiszolgálását továbbra is a Ringier Axel Springer saját értékesítő csapata végzi. Közvetlen, nem ügynökségi ügyfelekkel mindkét értékesítési csapat egyaránt foglalkozik. A két fél szoros együttműködésben, közösen nyújt majd teljes körű és magas színvonalú kiszolgálást a RAS online felületein hirdető ügyfeleknek.
„A Ringier Axel Springer Magyarország és az online értékesítésre specializálódott Ads Interactive kínálatának összeillesztése akár átrendeződést is eredményezhet a piacon.” – foglalja össze a partnerség legfontosabb előnyét dr. Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Ringier Axel Springer bennünket választott a feladatra. Az Ads Interactive számára egy meghatározó partnerség veszi kezdetét, melynek köszönhetően tovább erősíthetjük kapcsolatunkat a legnagyobb médiavásárló ügynökségekkel és ügyfelekkel.” – emeli ki Németh Iván, a sales house ügyvezető igazgatója.
„A Ringier Axel Springer számára kiemelten fontos az innováció, ezért olyan partnert kerestünk, aki technológiai szempontból is az újítók közé tartozik, egyúttal szignifikáns portfólióval bír. Az együttműködés lehetőséget ad nekünk arra, hogy magasabb fokozatra kapcsoljunk a digitális értékesítés terén, miközben arra koncentrálhatunk, amiben erősek vagyunk: a tartalomelőállításra, a kreatív szolgáltatásokra és az egyedi hirdetési megoldások kidolgozására.” – teszi hozzá Gerentsér Imre, a kiadóvállalat digitális üzletágának vezetője.
- Hirdetés -
Az Ads Interactive-ot választotta a RAS
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
MI-vel tuningolt tévések
A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat
2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan
Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -