A munkaerő megtartása és toborzása – közkedvelt nevén employer branding – az ügynökségek életében is komoly kihívás. A Hello Event BTL ügynökség új céges ruháinak megtervezését ebbe a stratégiai folyamatba helyezte bele. A munkára az egyik legelismertebb fiatal magyar divattervezőt, Mészáros Lúciát kérték fel, majd az elkészült ruhák fotózását profi modellekkel és Viszlay Márkkal közösen végezték.
A hazai ügynökségek, legyen szó ATL, BTL vagy integrált irányról, közös problémaként emlegetik a jó szakemberek hiányát vagy éppen megtartását. Így ezen a területen is egyre kiemeltebb helyen szerepel az employer branding. Nem csak csapatépítésekről, juttatásokról van szó, hanem olyan belső megoldásokról, amivel erősíthetik a munkavállalók lojalitását.
A kollégák megtartása már rég nem csak a humán erőforrás feladata, hanem a marketingstratégia része. A munkáltatói márka kialakításával nagyon sok pozitív példát láthatunk a nemzetközi piacon.
A Hello Event BTL Ügynökség is egy hasonló ötlettel állt elő, hogy kollégáinak a munkahelyhez való kapcsolódását még jobban erősítse. Mivel egy ügynökség életében elengedhetetlen, hogy a kollégák különböző eseményeken megjelenjenek és az ügynökséget képviseljék, a Hello Event úgy gondolta, hogy az egyenruhákat az egyik legelismertebb fiatal divattervezővel, Mészáros Lúciával készítteti el. Lúciával az ügynökség már két éve dolgozik együtt, így egyértelmű volt a divatkollekció kialakításánál is a közös munka.
A tervezés során első helyen állt az az igény, hogy a kollégák kényelme mellett a Hello Event arculati elemei (benne a két meghatározó szín: pink és sárga) illetve a trash vonal is megjelenjen.
A kollekció darabjait a kollégák igényeihez is igazították, kialakítva ezzel olyan szetteket, melyek tartalmaznak férfi és női pólókat, pulcsikat és exkluzív esőkabátokat, illetve egy-egy elegáns- és szabadidős ruhát a kolléganők részére.
Az akció természetesen nem állt meg a ruhák elkészítésénél, így felkérték Viszlay Márk divatfotóst is, hogy az adott kollekciót lefotózza, és azt egy új, szokatlan környezetbe helyezze. A fotózáson fontos szempont volt, hogy a modellek alapos castingja mellett a koncepció is a Hello Event arculatát tükrözze vissza. A fehér végtelenbe helyezett képek fókuszpontja ezáltal a ruhadarabokon van, és kiemeli azokat a modellekkel együtt.
Az ügynökség célja az employer branding mellett a magyar fiatal tehetségek bemutatása, hogy nem csak magányszemélyként van lehetőség divattervezőt felkérni, és nem csak magazinok részére készülhet divatfotózás.
Az ügynökség készített egy werkfilmet is, melyben többek között megszólal az ügynökség vezetője, Erdős Ákos és a projektért felelős Urbán Luca, illetve Mészáros Lúcia és Viszlay Márk is.