A sport-táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition és a Neo Interactive digitális marketingügynökség hosszútávon köteleződött el egymás mellett.
Multinacionális ügynökséghálózat helyett magyar partnert választott a Scitec, amikor a neo-t hirdette ki győztesnek legutóbbi Social Media tenderén.
Az együttműködés első célkitűzése, hogy 13 európai országra nézve nyerő hirdetési stratégiát alakítsanak ki a neo szakemberei a testépítő célközönségnek szánt márkákra vonatkozóan. Azaz mindegyik ország közösségi média hirdetéseinek menedzselése az eddig elsősorban magyar piacra fókuszáló neo kezébe került az idei évtől. Összetettebbé teszi a kezelendő helyzetet, hogy az érintett országokban nemcsak a fogyasztási szokások, hanem az értékesítési csatornák is eltérők. Ezek a feladatok tökéletes „bemelegítő gyakorlatok” a nemzetközi terjeszkedést célba vevő ügynökség számára.
Az azonban minden nemzet piacán azonos, hogy a termékkategória specialitása miatt nagyon szigorúan ellenőrzött keretek között lehet végezni a marketing feladatokat, azaz az elkészült anyagokban csak tudományosan alátámasztott állítások szerepelhetnek, amik továbbra is fenntartják a márka iránti fogyasztói bizalmat. A Scitec ugyanis elkötelezett híve az egészségnek és a tiszta versenynek. Ezt igazolja a Scitec Institute léte, ami a versenysportolók felkészülését támogatja, illetve a MOB-bal kötött szponzori megállapodásuk is.