Az Artvertising Group nyerte el meghívásos tenderen a Kalumba nagyszabású, komplex tavaszi kampányának managementjét. A cél a piacon alig egy éve jelen lévő fűszeres ital további népszerűsítése, az eladás növelése AP-kód feltöltős nyereményjátékkal egybekötve.
A tendert kiíró Zwack Unicum egy olyan tartalmi kampány megvalósítására kereste a megfelelő ügynökséget, amely a fiatal márka számára releváns, minél több fogyasztót tud elérni, és ugyanakkor ki is tűnik a piaci versenytársak közül. Mivel Madagaszkár szorosan kapcsolódik a márka tartalmi elemeihez, ezért fontos ennek megjelenítése is.
„Az Artvertising „Lógjunk együtt” koncepciója tökéletesen megfelelt elvárásainknak, elképzeléseinknek, a fogyasztóink egy izgalmas Kalumba-kalandban részesülnek a kampányhoz kapcsolódó nyereményjáték 2 személyes fődíja által ugyanis igazából is megtapasztalhatják azt az egyedi Kalumba-életérzést, amit mi az ital ízvilágába csomagoltunk. De lesznek heti nyeremények is, reméljük minél többen csatlakoznak.” – fogalmazott Szabó Diána brand manager.
Az Artvertising kreatív csapata a koncepció tervezésénél erre az életérzésre épített, figyelembe véve a márka ikonikus alakját, a Madagaszkáron őshonos gyűrűsfarkú makimajmot is. „Egzotikum, kaland, felfedezés és pihenés, élmények, illetve lazítás. Ezek voltak a hívószavak, ezt gondoltuk tovább, és így jött létre a lógjunk együtt koncepció.” – foglalta össze Győrösi Imre, az Artvertising art directora a nyertes kampány hátterét.
Az Artvertising feladatai: kreatív anyagok (POS és kiegészítők); TVC promóciós tag tervezése és kivitelezése; a ww.kalumbakaland.hu microsite kreatív tervezése, fejlesztése, üzemeltetése, a nyereményjáték teljes menedzsmentje és az utókövetés. A kampány közösségi média részét a Kalumba saját ügynöksége koordinálja.