- Hirdetés -

A Nat Geoval kampányol a LEGO

|

- Hirdetés -

A LEGO Csoport bemutatta az új, tengeri állatmentéssel foglalkozó LEGO Friends termékvonalat, amely négy szettet tartalmaz, melyek középpontjában életmentő tengeri küldetések állnak. A téma jelentőségének hangsúlyozása érdekében, a márka együttműködik a National Geographic Kids-szel, közös kampányuk során pedig arra ösztönzik a gyerekeket, hogy aktívan részt vegyenek az óceánok, és azok élővilágának megóvásában.

A LEGO Friends készleteket valós mentési helyzetek ihlették, és úgy tervezték őket, hogy a fiatal építők és felfedezők belemerülhessenek a vízi kalandokba.

Juliane Aufdembrinke, a LEGO senior tervezője elárulta, mi inspirálta őt a szettek megtervezésére: “Amikor kicsi voltam, a delfinek voltak a kedvenc állataim, így ez a téma igazán közel áll a szívemhez! A mai gyerekek szintén szeretik a delfineket, és általánosságban véve a tengeri élővilágot is, emellett nagyon lelkes óceánvédők. A Tengeri Állatmentés vonal a jövő tengerbiológusainak, mérnökeinek és természetvédőinek inspirálására szolgál – szórakoztató és játékos módon. “Hálásak vagyunk, hogy a National Geographic Kids támogatta a tengeri állatok védelmének fontos témáját, és nagyszerű volt együtt dolgozni egy igazi tengeralattjáró kapitányával, Erika Bergmannal.”

A LEGO Csoport és a National Geographic olyan közös kampányt alkotott, amely arra bátorítja a családokat, gondolkodjanak el, hogy a mindennapokban milyen változtatásokkal tudnak többet tenni a környezetért. A National Geographic kutatója és tengeralattjáró kapitány, Erika Bergman, betekintést enged a gyerekeknek saját munkájába, a játék értékébe és abba, hogy mennyire fontos a kreatív gondolkodás annak érdekében, hogy megoldást találjunk a kihívásokra, amelyekkel óceánjaink szembe néznek.

„Ezt a kampányt azért terveztük, hogy bemutassuk a gyerekeknek, hogy a valóságban mivel jár a lenyűgöző és varázslatos tengeri élővilág gondozása. Azt szeretnénk, hogy megértsék a kihívásokat, amelyekkel a tengeri állatok szembesülnek, és arra ösztönözzük őket, hogy új ötletekkel találjanak ki a védelmükre. A LEGO Friends Tengeri Állatmentés készletek nagyszerű lehetőséget biztosítanak a gyerekek számára, hogy szórakoztató és kreatív módon mélyüljenek el a tengeri élővilág gondozásában, valamint a kampány arra is bátorítja őket, hogy aktív lépéseket tegyenek, és hivatalosan is tengeri állatbarátok legyenek. Tudjuk, hogy a mai gyerekek rendkívül elkötelezettek a bolygónk és a vadvilág védelme iránt, épp ezért izgalmas a LEGO Friends-szel közös munka, amely ötvözi a tanulást, a játékot, az inspirációt és a cselekvést” – mondta Erika Bergman, a National Geographic kutatója.

A kampány a LEGO Csoport és a National Geographic Kids felületein jelenik majd meg.

A szettekről:

Teknősmentő akció – pattanj be egy menő kétéltű járműbe és mentsd meg a sziget sziklás partján rekedt bébiteknősöket. Mielőtt visszaengeded őket az óceánba, kezeld a teknősöket a tengerparti klinikán.

Delfinmentő akció – a tengeralattjáró segítségével eljuthatsz a hajóroncshoz, hogy kimentsd a bent ragadt delfint.

Világítótorony mentőközpont – végezz életmentő kutatást a laborban, amely mellett megtalálható az oroszlánfókák játszótere, egy pihenő rész, egy iroda és egy lámpával ellátott megfigyelőszoba is, utóbbi lámpáját a világítótorony megnyomásával lehet felkapcsolni.

Mentőhajó – Ennek a nagyteljesítményű motorcsónaknak köszönhetően biztosan nem vesztegetsz el több időt a beteg állatok szállítása közben. A motorcsónak tartalmaz egy indító funkcióval ellátott szerkezetet, egy hordozható forgódarut és egy őrtornyot is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Négyórás műsorral készül Anyák napjára a Zenebutik

Négyórás, élő kívánságműsor várja a nézőket a Zenebutik csatornán május első vasárnapján. Az édesanyákat köszöntik a csatorna népszerű előadói és slágergyárosai ezen a napon. Május első vasárnapján az édesanyákat köszöntjük országszerte, így ezen a napon...

Bajban a marketingkommunikációs szakma, erre lenne szükség

Iparági összefogást és akcióterv kidolgozását szorgalmazza a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására. A szervezet felkérésére az EY készített egy átfogó elemzést a témában,...

A Telexnél folytatja Dezső András

Május végétől a Telexhez igazol Dezső András újságíró, aki számos sikerkönyv és oknyomozó írás szerzője, kétszer nyerte el a legjobb oknyomozó újságíróknak járó Göbölyös Soma-díjat, kimagasló tényfeltáró munkájáért megkapta a Joseph Pulitzer-emlékdíjat is. Eddig...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Meryl Streep előtt tisztelegnek a cannes-i filmfesztivál megnyitóján

Meryl Streep amerikai színésznő lesz a 77. cannes-i filmfesztivál megnyitó ünnepségének díszvendége, ő fogja megnyitni a május 14. és 25. között zajló seregszemlét, amelyen tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap. „Harmincöt évvel azután, hogy elnyerte a legjobb...

Átszervezés a 4iG-nél

A 4iG Nyrt. új holdingvállalatot alapít 4iG Űr és Technológiai Zrt. néven, amelynek főbb piaci területe lesz az űripar- és műholdfejlesztés, dróngyártás és drónvédelem, valamint a védelmi digitalizáció. Az alapítást követően a társaság az űripari...

Vasárnap rajtol a VV12, számos meglepetést ígérnek

Vasárnap 21:00-kor nagyszabású beköltöző show keretében nyitja meg a Villa kapuját a ValóVilág12 két műsorvezetője, Megyeri Csilla és Puskás Peti. A tét 36 millió forint, de számos csavarra számíthatnak a nézők és a játékosok...

A Jazzy összehozta Pachmann Pétert és Gundel Takács Gábort

Először fordul elő, hogy a két ismert műsorvezető ugyanabban a műsorban köszönti reggel - ezúttal - a hallgatókat. Pachmann Péter ugyanis hat év után visszatér a Jazzy-re és csatlakozik a Business Class műsorvezetői gárdájához:...

Sokallja a fűtésszámlát? – Így tehet ellene

A magyarországi ingatlanok nagy része energiahatékonysági szempontból még mindig elavult. A háztartásokban felhasznált energiának akár 80 százalékát is felemésztheti az elavult fűtésrendszer. A teljes fűtéskorszerűsítés azonban akár 20-30 százalékkal is csökkentheti a családi házak...

Összefog a Deloitte és az AWS, erre készülnek

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rövidfilmversenyt szerveznek diákoknak

Az ENSZ bécsi Információs Szolgálata Rajtunk múlik a jövő címmel diákoknak szóló rövidfilmversenyt hirdetett: olyan alkotásokat várnak, amelyeket az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának cikkei ihlettek. A versenyre minden 10 és 20 éves kor közötti diák...

Négyórás műsorral készül Anyák napjára a Zenebutik

Négyórás, élő kívánságműsor várja a nézőket a Zenebutik csatornán május első vasárnapján. Az édesanyákat köszöntik a csatorna népszerű előadói és slágergyárosai ezen a napon. Május első vasárnapján az édesanyákat köszöntjük országszerte, így ezen a napon...

Bajban a marketingkommunikációs szakma, erre lenne szükség

Iparági összefogást és akcióterv kidolgozását szorgalmazza a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására. A szervezet felkérésére az EY készített egy átfogó elemzést a témában,...

A Telexnél folytatja Dezső András

Május végétől a Telexhez igazol Dezső András újságíró, aki számos sikerkönyv és oknyomozó írás szerzője, kétszer nyerte el a legjobb oknyomozó újságíróknak járó Göbölyös Soma-díjat, kimagasló tényfeltáró munkájáért megkapta a Joseph Pulitzer-emlékdíjat is. Eddig...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Don't Miss

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...