- Hirdetés -

Csodás fotókkal kampányol a Huawei

|

A fekete kontinens egyik legháborítatlanabb országát mutatja be legújabb kampánya keretében a Huawei. A vállalat workshopján 9 ország 13 fotósa tölthetett négy napot a varázslatos természeti adottságokkal rendelkező Namíbiában, ahol a Leica világhírű nagykövete, Kristian Dowling avatta be a résztvevőket az okostelefonos-fényképezés kulisszatitkaiba. A hollywoodi filmekből is ismerős helyszíneket és azok sokszínű élővilágát Magyarországról egyedüli résztvevőként Bodnár Zsófia is megörökíthette a Huawei legújabb csúcskészülékének segítségével.

Az okostelefonok és Afrika ismeretlen tájai állnak a Huawei Technologies legújabb kampányának középpontjában. A vállalat felfedezetlen szépséget előtérbe helyező projektje keretében idén júniusban rendhagyó mobilfotós túrát tartott a titokzatos Namíbiában, a szakma legjobbjainak bevonásával. A csodálatos természeti képződményekkel teli dél-afrikai országban 9 ország fotósai négy napot tölthettek el, hogy a Huawei legújabb csúcskészüléke, a P30 Pro segítségével lencsevégre kapják az afrikai ország csodáit. A résztvevők szakmai támogatását Kristian Dowling, a Leica nagykövete látta el. Dowling 15 éve a világ egyik legrangosabb sztárfotósa: az amerikai pop-díva, Katy Perry turnéját megörökítő sorozata, valamint a cannes-i filmfesztivál csillagairól készített portréi mellett olyan események megörökítése is a nevéhez fűződik, mint a pekingi olimpia vagy a New York-i divathét.

A Huawei négy napon keresztül, mintegy 20 helyszínen biztosított lehetőséget az újságírók számára, hogy a vállalat csúcskészüléke, a P30 Pro okostelefon segítségével és Dowling instrukciói alapján professzionális felvételeket készítsenek Namíbia páratlan természeti szépségeiről és élővilágáról. A Huawei afrikai túráján egyetlen magyarként Bodnár Zsófia fotós is részt vett, aki mind szakmailag, mind emberileg emlékezetesnek tartja a busmanok földjén töltött időt: “Ez a pár nap Namíbiában életem legintenzívebb és legmeghatározóbb utazásai között fog megmaradni. Sosem jártam még ennyire színes és sokoldalú országban, ahol éppolyan varázslatos álomra hajtani a fejünket az egyik legmagasabb hegység sziklái között, a ragyogóan tiszta ég alatt, mint „vendégségben lenni” az őrzött rezervátum oroszlánjainál.”

Zsófia eredetileg nem mobilfotózással foglalkozik, ezért is voltak számára érdekesek az afrikai utazáson látottak, illetve a nemzetközi szaktekintély útmutatása, és az ott elsajátított technikák: “Kristian Dowling fantasztikus tanárunk és mentorunk volt. Nagyon segítőkész volt és a szakértelmét sem sajnálta átadni nekünk. Megmutatta, hogy a Huawei P30 Pro csúcsteljesítményű Leica kameráival minden emlékünket megörökíthetjük olyan minőségben, mintha a kép egy profi, tükörreflexes fényképezővel készült volna. Technikai korlátok nem léteztek, mi pedig nem is lehettünk volna inspirálóbb környezetben az életre szóló élményeink megörökítéséhez.”- mondta Bodnár Zsófia.

A Leica nemzetközi nagykövete szerint a mobilfotózás létjogosultsága már a profik esetében sem megkérdőjelezhető.

“Napjainkban már az okostelefonos fényképezésre is úgy kell tekintenünk, mint bármilyen más fotózási műfajra. A fotósnak csak arra kell koncentrálnia, hogy a lehető legjobb minőségű anyagokat készítse el anélkül, hogy ebben a mobilja kameraképességei megakadályoznák. Bízz magadban és az okostelefonodban: ez a tökéletes kombináció olyan eredményt hoz majd, mint amilyet vártál.“ – tette hozzá Dowling.

A Huawei nemzetközi mobilfotós-túráján a résztvevők ellátogathattak a Mad Max – A harag útja, illetve a 2001: Űrodüsszeia filmkockáin visszaköszönő természeti képződményekhez, a Namíb és a Kalahári sivatagba, a 71 ezer hektáron elterülő, 20 ezer állatnak– köztük oroszlánoknak, gepárdoknak, orrszarvúknak és elefántoknak – háborítatlan élőhelyet biztosító Erindi Magánrezervátumba, valamint a Busmann és a Himba törzsek zárt közösségeihez. Az afrikai fotók egytől egyig a vállalat Leica quad kamerarendszerrel, ötszörös digitális zoom-mal és kiemelkedő éjszakai fotózási képességekkel rendelkező készülékével, a P30 Pro okostelefonnal készültek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...